Strategia Liberty procentuje

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.ubezpieczenia.01.400x193242 mln zł składki przypisanej brutto (241,75 mln zł) w ciągu trzech kwartałów br., w tym prawie 82 mln zł (81,78 mln zł) w III kwartale zebrała Liberty Ubezpieczenia. Oznacza to, że firma osiągnęła w tym okresie 6% wzrost składki w porównaniu do ubiegłego roku. Dobre wyniki to efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty oraz rozwój kanałów dystrybucji. Na koniec września Liberty ubezpieczała ponad 510 tys. Klientów.

W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania Klientów i Agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży” – podsumował Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia. „Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych Klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami” – dodaje Marcin Warszewski.

Liberty Ubezpieczenia zastąpiło na polskim rynku markę Liberty Direct. Proces wspiera kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. W ostatnich miesiącach firma zmieniła nie tylko wszystkie dokumenty operacyjne, materiały  marketingowe, oznakowanie biur, ale również adres internetowy na www.lu.pl.

Od października br. Liberty Ubezpieczenia oferuje polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta obejmuje ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Produkt przewiduje również możliwość rozszerzenia ochrony o klauzule dodatkowe. Jego przewagą konkurencyjną jest dostosowanie zakresu ochrony do specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu każdy z Klientów firmy otrzymuje ubezpieczenie adekwatne do jego działalności. Liberty Ubezpieczenia przygotowało ofertę dedykowaną sektorom pogrupowanym wokół następujących tematów: biuro i informatyka; sklep i sprzedaż; edukacja; zdrowie, sport i uroda; wypoczynek i gastronomia; naprawy i usługi; budownictwo; produkcja; apteki.

Źródło: Liberty Ubezpieczenia