Santander Consumer Multirent digitalizuje obsługę klienta i uruchamia nową platformę
Dążąc do pełnej cyfryzacji procesów oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, Santander Consumer Multirent uruchomił nową platformę do obsługi posprzedażowej. To rozwiązanie pozwala na rezygnację z załatwiania większości spraw w obiegu papierowym czy mailowym. Od teraz każdy, kto posiada umowę w Santander Consumer Multirent zyskuje dostęp do swoich umów i ich szczegółów przez Portal Klienta. W każdej chwili może zdalnie składać wnioski w dowolnej sprawie z poziomu swojego konta oraz na bieżąco monitorować na jakim etapie jest ich realizacja. Pozwala to przyspieszyć proces obiegu dokumentów, zwłaszcza że w przeciwieństwie do poprzedniej wersji serwisu, komunikacja na linii klient-pracownik toczy się wyłącznie na portalu. Użytkownik ma więc możliwość na bieżąco odczytywać i odpowiadać na ewentualne zapytania lub prośby o dodatkowe informacje przekazywane mu przez leasingodawcę bez konieczności kontaktowania się z nim w inny sposób.
Usprawnienie dla klientów i pracowników
Nowy Portal Klienta Multirent to rozwiązanie, które ma przede wszystkim zapewnić klientom komfort i wygodę oraz przyśpieszyć realizację ich spraw.
– mówi Tomasz Białek, Dyrektor Operacyjny z Santander Consumer Multirent.
– To także duże usprawnienie dla naszych pracowników, którzy widzą status wniosku danego klienta, nawet jeśli wcześniej nie mieli z nim styczności. Dzięki komunikacji online mogą znacznie przyśpieszyć załatwianie wszelkich spraw klienta – dodaje.
Czytaj także: Bezpiecznie i szybko: umowa lub pożyczka leasingowa zawarta w czasie wideorozmowy >>>
W Portalu Klienta Multirent użytkownicy mają dostęp do wszystkich swoich umów wraz z harmonogramami spłat, fakturami czy tabelą opłat. Dzięki temu zachowują pełną kontrolę nad swoimi zobowiązaniami. Co więcej, za pomocą jednego kliknięcia mogą przejść do AutoSalonu i wybrać odpowiedni dla siebie pojazd, i jego finansowanie w tym samym miejscu, bez potrzeby dodatkowej rejestracji czy wylogowywania się z platformy. W kolejnym etapie rozwoju portalu, klienci zyskają dostęp do pełnej obsługi ubezpieczeń i produktów dodatkowych np. karty paliwowej. Pojawi się również opcja podglądu zgłoszonych szkód komunikacyjnych, a w razie wątpliwości czy pytań klient otrzyma dodatkową opcję kontaktu z pracownikiem call center za pomocą minichatu. Kolejnym etapem rozwoju platformy będzie udostępnienie klientom aplikacji mobilnej, umożliwiającej załatwianie spraw za pośrednictwem smartfona.
– Portal Klienta Multirent to kolejne nasze działanie w kierunku zwiększenia digitalizacji w obsłudze klienta – mówi Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Analizując obecne trendy konsumenckie i rynkowe, coraz bardziej nastawione na wprowadzanie zdalnych rozwiązań, zamierzamy podejmować dalsze kroki w kierunku cyfryzacji różnych naszych usług w następnych latach. Mamy nadzieję w ten sposób rozwinąć sprzedaż wielokanałową, która jak wypowiadają się eksperci od e-commerce, jest dziś nazywana przyszłością sprzedaży – dodaje.