Santander Bank Polska: nowości w bankowości internetowej i mobilnej związane m.in. z bezpieczeństwem
Bank systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najwygodniejsze dla klientów. Tworzone są także nowe możliwości, które ułatwiają zdalne bankowanie.
„Poradnik cenowy”, to nowa strona w bankowości internetowej dla klientów, którzy korzystają z Konta Jakie Chcę oraz z karty Dopasowanej. Poradnik zawiera podpowiedzi, jak można zaoszczędzić na opłatach bankowych. Drobne oszczędności są w szczególności ważne dla tych klientów, którzy, z powodu pandemii, utracili częściowo swoje dochody.
Nowością jest także sekcja „Bezpieczeństwo” z ustawieniami dotyczącymi logowania i potwierdzania transakcji oraz innych dyspozycji. Pozostałe funkcjonalności również zaprojektowano inaczej: w jednym miejscu zebrane zostały ustawienia dotyczące transakcji i układu serwisu, by nawigacja była jeszcze bardziej wygodna dla klientów.
Dodatkowo, zmienia się dostępność Kantoru Santander – bank wprowadził promocję, w której wymiana walut będzie dostępna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Dotyczy to nie tylko transakcji wymiany tu
i teraz, ale również składania i realizowania zleceń planowanych (jednorazowych i stałych) oraz zleceń warunkowych.
Większa funkcjonalność kanałów zdalnych
W nowej wersji Santander internet zmodyfikowano wygląd i układ „Pulpitu” oraz zakładki „Oferta banku”, do „Programu poleceń” dodano m.in. informacje o warunkach, które trzeba spełnić, aby przystąpić do programu. W przebudowanej zakładce „Ustawienia” znajdują się teraz podpowiedzi, jak zwiększyć limit przelewów oraz link do połączenia z Doradcą online.
Wkrótce bank wprowadzi zmiany w aplikacji Santander mobile. Zmieni się nawigacja, aby opcje płatności, kontakt i oferta były na dole ekranu, w „zasięgu kciuka”.
Nowością będą również przelewy walutowe w 24 walutach do dowolnej osoby, także poza Unię Europejską.
Z bankowości internetowej Santander internet na koniec marca korzystało 2,6 mln (+9% r/r) klientów, z czego 1,6 mln z aplikacji mobilnej (+17% r/r). W I kwartale zrealizowali oni 25 mln transakcji w bankowości mobilnej, tj. o 65% więcej niż przed rokiem.