Samsung na październikowych targach WorldHotel i Invest-Hotel
Samsung na październikowych targach WorldHotel i Invest-Hotel zaprezentuje innowacyjne urządzenia dla sektora HoReCa W dniach 3-5 października w Warszawie odbędą się V Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, których głównym sponsorem jest firma Samsung.
Na imprezie tej, podobnie jak na poznańskich targach Invest-Hotel 2012, które odbędą się w dniach 8-11 października, firma Samsung przedstawi szeroką gamę urządzeń dla klientów biznesowych z sektora HoReCa. Wśród prezentowanych produktów znajdą się telewizory hotelowe LED, system telewizji interaktywnej CMS, wyświetlacze wielkoformatowe z systemem zarządzania treścią MagicInfo, a także e-roll-up’y i ekrany do wyposażenia centrów konferencyjnych przyszłości.
Firma Samsung jest producentem nowoczesnych urządzeń elektronicznych dla stale rosnącej grupy klientów biznesowych. Już w październiku klienci z sektora B2B będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami firmy Samsung, przeznaczonymi dla branży hotelowej i konferencyjnej. To największa i najbardziej kompleksowa prezentacja oferty dla biznesu, jaką dotychczas Samsung zorganizował w Polsce.
W dniach 3-5 października w Warszawie, na V Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, firma Samsung wystąpi jako wystawca i główny sponsor wydarzenia. W swojej strefie wystawienniczej zaprezentuje m.in. rozwiązania telewizji hotelowej, na które składają się hotelowe telewizory LED HD wraz z systemem zarządzania treściami.
Propozycja firmy Samsung jest kompletnym i łatwym w konfiguracji rozwiązaniem, które oszczędza czas i pracę, a jednocześnie zapewnia wysoką jakość usług informacyjnych i rozrywkowych. To rozwiązanie eliminuje potrzebę instalowania zewnętrznych Set-Top Box-ów i ułatwia gościom dostęp do informacji o hotelu, usługach i programach telewizyjnych.
Oparte na protokole IP rozwiązania H-Browser i CMS (Content Management Solution) pozwalają w prosty i ekonomiczny sposób zapewnić gościom dostęp do płatnych treści i usług, w tym np. zamówienia potrawy lub masażu z poziomu telewizora czy też budzenia. Dzięki urządzeniu SIRCH (Samsung Interactive Remote Control for Hospitality), każdy telewizor hotelowy Samsung umożliwia zdalne zaprogramowanie jego wszystkich funkcji, np. ustawienie minimalnej głośności lub podmianę wyświetlanego logotypu, bez pogrzeby wysyłania obsługi do pokoi gościnnych. Dodatkowo wszystkie telewizory od serii EA470 do EA790 posiadają funkcję REACH (Remote Enhanced Active Control for Hospitality) pozwalającą na przekazywanie w sposób statyczny informacji o hotelu (tekst i grafika) oraz udostępnianie programu telewizyjnego na najbliższe 7 dni.
Jak pokazują opublikowane w czerwcu br. wyniki badania czasopisma Hotelarz, największą popularnością wśród właścicieli i zarządców obiektów noclegowych cieszą się telewizory hotelowe marki Samsung, na które wskazało 40 proc. respondentów.
Druga w tym zestawieniu marka telewizorów uzyskała aż o 15 proc. mniej wskazań [1]. W strefie firmy Samsung prezentowane będą także inne rozwiązania dla przedsiębiorców, jak np. 75-calowy monitor LFD z krawędziowym podświetlaniem LED i wbudowanym systemem do zarządzania treścią MagicInfo Lite (ME75B), dotykowe totemy informacyjne, stół SUR40 umożliwiający samoobsługowe zameldowanie lub wymeldowanie się gościa / stałego klienta, monitory dotykowe wskazujące drogę do sali, określonego punktu czy też pokoju. Nad stoiskiem będzie można zobaczyć ścianę prezentacyjną eBaner. Samsung pokaże też innowacyjną „gablotę” wystawową All-In-One z wbudowanym komputerem PC i głośnikami (NL22B) oraz inne rozwiązania Digital Signage dla reklamy i cyfrowego wystawiennictwa w handlu detalicznym.
Goście targów będą mogli zobaczyć również kwadratowy ekran 1:1 (UD22B) z ultracienką ramką, który oferuje firmom unikatowe rozwiązanie do tworzenia dynamicznych ekspozycji wizualnych w przestrzeni detalicznej, komercyjnej lub publicznej. Klienci biznesowi, zainteresowani nowoczesnymi systemami multimedialnymi dla centrów konferencyjnych, będą mogli zapoznać się z ofertą produktów firmy Samsung dla tego segmentu, w tym ekranami i „e-roll-up-ami”, które powinny zastąpić tradycyjne standy i zestawy prezentacyjne. Alternatywnym rozwiązaniem wobec projektorów i ekranów projekcyjnych mają być wideościany do sal konferencyjnych z energooszczędnych wyświetlaczy LED marki Samsung.
Wszystkie prezentacje dbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 w Warszawie. Firma Samsung pokaże swoje produkty dla sektora HoReCa także podczas Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel 2012, które odbędą się w Poznaniu w dniach 8-11 października. Miejscem wydarzenia będą obiekty Międzynarodowych Targów Poznańskich przy ul. Głogowskiej 14.
Firma Samsung Electronics Polska od 2011 roku jest członkiem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego a od wielu lat jednym z wiodących dostawców produktów i rozwiązań dla rynku oReCa.
Źródło: Samsung
[1] Raport „Media w hotelu. Co hotelarze wiedzą o telewizorach” powstał na podstawie sondy skierowanej do właścicieli i managerów obiektów noclegowych. W badaniu tym wzięło udział blisko 120 respondentów, z czego prawie 40 proc. Reprezentowało hotele 3-gwiazdkowe (tych jest najwięcej w całej polskiej branży hotelarskiej), ponad 25 proc. hoteli 4-gwiazdkowych, blisko 10 proc. hoteli 2- i 1-gwiazdkowych, a blisko 3 proc. hoteli 5-gwiazdkowych. 10 proc. odpowiedzi pochodziło z obiektów nieskategoryzowanych.