Samoobsługowy serwis Grupy Ubezpieczeniowej Europa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

europa.aktualny.250xGrupa Ubezpieczeniowa Europa uruchomiła w marcu jedną z kluczowych funkcjonalności w serwisie dla klienta indywidualnego, umożliwiającą składnie dyspozycji do polis i certyfikatów online.

Dzięki tej usłudze, wszelkie formalności związane np. ze zmianą danych osobowych, numerem konta bankowego, rezygnacją z ubezpieczenia czy zmianą hasła klienci mogą wykonać samodzielnie bez wychodzenia z domu.

Serwis jest nowym rozwiązaniem Europy, powstał w październiku ub.r. i od początku jest rozbudowywany o nowe narzędzia poprawiające komfort jego użytkowania. Głównym zadaniem serwisu jest umożliwienie klientom sprawnego zarządzania posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi. Dzięki dostępowi przez 24 h na dobę, z każdego miejsca na świecie, mogą oni uzyskać szczegółowe informacje na temat swoich produktów, przejrzeć szczegóły polisy, prześledzić historię wykonanych dyspozycji czy zgłosić szkodę. Serwis  jest przeznaczony dla osób dokonujących zakupu polisy w kanale internetowym lub już posiadających produkty ubezpieczeniowe Europy.

Serwis  jest odpowiedzią na stale wzrastające wymagania klientów oraz poszukiwanie rozwiązań zwiększających naszą konkurencyjność na rynku detalicznym. To wszechstronne narzędzie dające klientom pełną kontrolę nad posiadanymi produktami ubezpieczeniowymi – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Przyjazna szata graficzna i funkcjonalna struktura ułatwiają poruszanie się po serwisie, dzięki czemu jego użytkowanie jest intuicyjne. Portal został wzbogacony również o zakładkę FAQ, w której znaleźć można odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Obecnie portal obsługuje polisy turystyczne, zdrowotne oraz na życie, a wkrótce mają pojawić się w nim kolejne kategorie ubezpieczeń.

W lutym b.r. Grupa Europa, specjalizująca się w bancassurance, uruchomiła innowacyjny market ubezpieczeniowy tutum.pl, oferujący ubezpieczenia dla klientów indywidualnych. Proste produkty, przejrzyste opisy, cena skalkulowana już na początku zakupu bez odsyłania na infolinię oraz lekka, zabawna formuła serwisu – to wyróżniki tego projektu. Wejście w direct to realizacja strategii Grupy Europa, zakładającej wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych.

Źródło: Grupa Ubezpieczeniowa Europa