Samoobsługa w bankach

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

 

bank.06.400x300Polska jest drugim, po Niemczech, krajem w Europie, w którym uruchomiono samoobsługowe oddziały banku. W Getin Point klient sam może założyć konto i lokatę, sprawdzić saldo, dokonać wpłaty gotówki i przelewu.

Getin Bank otworzył pierwszy samoobsługowy oddział pod marką Getin Point w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy. Placówka, w formie rozbudowanego terminala, jest wyposażona w kamerę internetową umożliwiającą wideokonferencję z konsultantem infolinii, ekran dotykowy, wpłatomat, drukarkę kart, czytnik biometryczny, czujnik zbliżeniowy oraz skaner dowodu osobistego. W kolejnych etapach wdrożenia innowacyjnego systemu oferta funkcjonalności Getin Point zostanie rozszerzona m.in. o logowanie za pomocą terminala POS, skanowanie faktur, wnioskowanie i uruchomienie limitu kredytowego, wnioskowanie o kartę kredytową i kredyt gotówkowy, a także możliwość spłaty kredytu gotówkowego. Podobne placówki są uruchomiane w najpopularniejszych centrach handlowych w całej Polsce, m.in. w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu.

Cały artykuł „Zosia samosia, bo wszystko sama” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Nowoczesnego Banku Spółdzielczego – 2014/03”