Ruszyła nowa kampania PZU
"Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" - to hasło nowej, ogólnopolskiej kampanii społecznej grupy PZU. Głównym założeniem akcji jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy. Zamiast szokować skutkami brawurowej jazdy, kampania skupia się na pozytywnym przekazie.
Kluczowym narzędziem i symbolem kampanii jest niebieskie serduszko. Przygotowano ich ponad 2 miliony. Serduszko z gotowym lub osobistym tekstem, umieszczone w samochodzie, ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Serduszka będą rozdawane w oddziałach PZU, na autostradzie A2, przez agentów PZU, a także policję.
„Angażowanie się w inicjatywy, które wpływają na zmniejszenie liczby wypadków jest celem, który stawiamy sobie na równi z celami biznesowymi” – mówi Andrzej Klesyk, prezes zaządu PZU.
Kampania zakłada zintegrowane działania reklamowe, PR oraz online, m.in. spot TV z udziałem Marcina Dorocińskiego, outdoor, reklama na autobusach, a także strona internetowa.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń