Ruszyła II faza konkursu, w którym Kredyt Bank jako pierwszy w Polsce rozda trzy iPhone’y 4s.
14.11 Kredyt Bank na Facebooku uruchomił kolejną aplikację konkursową w ramach gry o najnowsze iPhone’y 4S. Fani poprzez swoje zaangażowanie mogą wygrać jeden z trzech telefonów.
W I etapie konkursu, pod hasłem „Wyklikaj swoją nagrodę”, fani Kredyt Banku mogli zadecydować, ile egzemplarzy iPhone’a 4s będzie do wygrania w etapie II. Każdy kolejny iPhone dołączony do puli nagród wymagał 2 tysięcy kliknięć w przycisk umieszczony w zakładce konkursowej. Organizatorzy docenili aktywność i zaangażowanie fanów, przeznaczając na nagrody wszystkie trzy telefony.
II etap konkursu polega na jeszcze większym aktywizowaniu graczy. Zadaniem użytkowników jest codzienne odpowiadanie na pytania z zakresu bankowości (zarówno ogólnych, jak i dotyczących oferty Kredyt Banku), napisanie porady dotyczącej oszczędzania i poddanie jej pod głosowanie społeczności oraz inne aktywności w aplikacji. Już w pierwszym dniu działania aplikacja przyciągnęła ponad 700 użytkowników. Gra będzie trwała do 4 grudnia.
„Celem naszej pierwszej aplikacji konkursowej było powiększenie bazy fanów jak najbardziej lojalnych wobec marki Kredyt Banku. Udało nam się stworzyć jedną z najbardziej zaangażowanych społeczności wśród banków na facebooku. W pierwszym etapie trwającego konkursu to właśnie fani decydowali o dalszych losach zabawy. Obecnie naszą strategią jest zbudowanie świadomości marki banku wśród jak największej grupy potencjalnych klientów – podsumowuje Wojciech Hawajski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Kredyt Banku.
Kredyt Bank funkcjonuje na facebooku od maja 2011 r. Interakcje i dialog z klientami w mediach społecznościowych są obecnie ważnym elementem komunikacji banku z otoczeniem. Jako jedna z nielicznych instytucji, Kredyt Bank realizuje zasadę reagowania na posty i zapytania fanów na fanpage’u w ciągu jednej godziny, przez całą dobę. Otwarcie na klientów i aktywna komunikacja pozwoliły stworzyć wokół fanpage’a Kredyt Banku silnie zaangażowaną społeczność. Obecnie strategicznym celem jest rozbudowanie tej społeczności – jest to też jedno z głównych założeń trwającego konkursu.
Dwuetapowa walka o iPhone’a 4s to druga aplikacja konkursowa zrealizowana przez agencję faceADDICTED dla Kredyt Banku w ramach jego stałej obsługi w social media. Współpraca agencji z Kredyt Bankiem trwa od maja 2011 r.
Źródło: faceADDICTED