Rusza pierwsza po rebrandingu kampania telewizyjna AIG
Pod koniec listopada ruszyła kampania telewizyjna AIG. Jej tematem są ubezpieczenia NNW dla klientów indywidualnych. Oferta skierowana jest do osób w każdym wieku, szczególnie dla osób posiadających rodziny. Dzięki ubezpieczeniu mogą zabezpieczyć dla nich bezpieczną przyszłość, niezależnie od wypadków losowych i nieszczęśliwych okoliczności.
Ubezpieczyciel gwarantuje wypłatę świadczenia w przypadku inwalidztwa lub śmierci, spowodowanych nieszczęśliwym wypadkiem. Dostępnych jest kilka wariantów produktu – w zależności od potrzeb klientów, składki i sumy ubezpieczenia mogą mieć one różną wysokość.
Ubezpieczenia AIG dostępne są w sprzedaży bezpośredniej – przez telefon, internet, SMS. Spot telewizyjny zawiera elementy charakterystyczne dla reklam „Direct Response”. Nacisk położony jest na dokładne wytłumaczenie zalet produktu, sposobu zakupu i zachętę do szybkiego skontaktowania się z ubezpieczycielem.
Autorem pomysłu jest zespół kreatywny agencji BBDO. Przygotowane zostały spoty 60 i 30 sekundowe. Reklamy będą emitowane w kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych – ogólnopolskich i tematycznych. Za dobór stacji i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Starcom.
Źródło: PIU