Rusza pierwsza po rebrandingu kampania telewizyjna AIG

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

 

aig.02.250x135Pod koniec listopada ruszyła kampania telewizyjna AIG. Jej tematem są ubezpieczenia NNW dla klientów indywidualnych. Oferta skierowana jest do osób w każdym wieku, szczególnie dla osób posiadających rodziny. Dzięki ubezpieczeniu mogą zabezpieczyć dla nich bezpieczną przyszłość, niezależnie od wypadków losowych i nieszczęśliwych okoliczności.

Ubezpieczyciel gwarantuje wypłatę świadczenia w przypadku inwalidztwa lub śmierci, spowodowanych nieszczęśliwym wypadkiem. Dostępnych jest kilka wariantów produktu – w zależności od potrzeb klientów, składki i sumy ubezpieczenia mogą mieć one różną wysokość.

Ubezpieczenia AIG dostępne są w sprzedaży bezpośredniej – przez telefon, internet, SMS. Spot telewizyjny zawiera elementy charakterystyczne dla reklam „Direct Response”. Nacisk położony jest na dokładne wytłumaczenie zalet produktu, sposobu zakupu i zachętę do szybkiego skontaktowania się z ubezpieczycielem.

Autorem pomysłu jest zespół kreatywny agencji BBDO. Przygotowane zostały spoty 60 i 30 sekundowe. Reklamy będą emitowane w kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych – ogólnopolskich i tematycznych. Za dobór stacji i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: PIU