Rusza kampania Visa Europe promująca płacenia kartami

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

visa_logo.01.100x"Karta Visa to wygodny skrót do zakupów bez bankomatu" - to hasło ruszającej właśnie kampanii organizacji Visa o charakterze edukacyjnym. Ma ona przekonać użytkowników kart, że kartami można płacić w tysiącach miejsc w Polsce.

Kampania potrwa do połowy października br. i będzie się toczyć na łamach prasy (miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki) i radia (RMF FM, Radio ZET, Złote Przeboje oraz rozgłośnie skupione w grupie Audytorium 17). Dla banków członkowskich Visa przygotowano materiały promocyjne – np. ulotki oraz ekrany bankomatowe. Materiały te mogą być adaptowane przez banki-wydawców kart Visa w zależności od konkretnych potrzeb (np. rodzaju kart Visa oferowanych przez dany bank) i dostosowywane do wytycznych identyfikacji wizualnej danego banku.

Materiały edukacyjne przygotowane dla banków członkowskich Visa poruszają 9 różnych tematów, w tym kwestię płatności zbliżeniowych. Kart zbliżeniowych Visa payWave jest już na rynku ponad 230 tys., a do końca tego roku ich liczba ma sięgnąć 2 mln.

Promocję przygotowała i prowadzi agencja Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.