Rusza akcja Liberty Direct „Prędkość w mieście do obciach”

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x156Rusza akcja społeczna "Prędkość w mieście to obciach", której organizatorem jest Liberty Direct. Celem przedsięwzięcia jest ograniczenie liczby wypadków drogowych w miastach poprzez zmianę postaw społecznych dotyczących jazdy samochodem oraz upowszechnianie wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Patronem programu jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

W ramach akcji na platformie crowdsourcingowej millionyou.com zostanie zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Spośród zgłoszeń zostaną wyłonione najlepsze spoty, które następnie będą promowane w internecie oraz social media. Prace konkursowe można zgłaszać do 2 września br. Autorzy najlepszych filmów otrzymają nagrody pieniężne w wysokości do 10 tys. zł. Akcja „Prędkość w mieście to obciach” powstała w odpowiedzi na problem wysokiej wypadkowości w miastach.

Dzięki nowatorskiej formule programu, obejmującej przede wszystkim działania w social media, chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy młodych ludzi, którzy statystycznie częściej uczestniczą w wypadkach na terenie miast i przemawiając „ich językiem”, spowodować u nich refleksję, że jazda z dozwoloną prędkością też może być cool” – dodaje Tomasz Suski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Direct.

Źródło: PIU