Rozwiązanie dla EPU wdrożone w jednym z największych banków w Polsce
Od 2010 roku istnieje możliwość elektronicznego postępowania upominawczego dzięki instytucji EPU. Zmiana ta znacząco skróciła czas procesów związanych z wniesieniem pozwu i rozpatrzenia sprawy.
Chociaż od wprowadzenia EPU minęło już blisko 10 lat, to nie wszystkie firmy potencjalnie zainteresowane sprawniejszą komunikacją z sądem korzystają z rozwiązań wspomagających jego integracje.
Na rynku istnieją sprawdzone już rozwiązania ułatwiające tę komunikację, więc tym bardziej warto zainteresować się tą możliwością.
Jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy? Takie, które nie tylko będzie wsparciem dla funkcjonalności jakie posiada platforma, ale również posiadające rozbudowaną ofertę możliwości przyśpieszających procesy składania pozwów w e-Sądzie?
Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania technologicznego zapewnia nie tylko skrócenie czasu postępowania sądowo-egzekucyjnego, ale również zwiększa poziom kontroli nad prowadzonymi postępowaniami. Szybsze i dokładniejsze działania pozwalają na zmniejszenie kosztów związanych z postępowaniem sądowym i egzekucyjnym.
Współcześnie mamy do czynienia z rosnącą tendencją inwestycji w technologie w branży finansowej.
Przykładów nie trzeba szukać daleko – jeden z największych banków w Polsce niedawno zakończył implementację rozwiązania IT umożliwiającego korzystanie z EPU. Mowa o narzędziu VSoft e-Court Collection, wdrożonym przez krakowską spółkę VSoft. To dostawca obecny na rynku FinTech od ponad 20 lat, oferujący rozwiązania dla procesów kredytowych, windykacyjnych i ubezpieczeniowych.
Więcej informacji na temat wdrożenia ma być dostępne już wkrótce.