Rodzina 500+: mobilny wniosek programu dla klientów Banków Spółdzielczych SGB
Klientom Banków Spółdzielczych SGB, udostępniona została możliwość składania wniosków
w ramach Programu Rodzina 500+ w technologii RWD bezpośrednio z poziomu Bankowości Internetowej na smartfonie lub tablecie. Wnioski w przygotowanym rozwiązaniu, klienci Banków Spółdzielczych SGB będą mogli złożyć jako pierwsi w Polsce.
– Wprowadzenie we współpracy z firmą Consdata Sp. z o.o. responsywnych formularzy programu 500+ jest elementem digitalizacji Zrzeszenia, która pozwoli Bankom Spółdzielczym zwiększyć konkurencyjność oferty, utrzymać obecnych, ale również pozyskać nowych klientów w ramach strategii Mobilnego przyspieszenia – mówi Robert Tórz, Dyrektor Departamentu Klienta indywidualnego i Bankowości Mobilnej.
Wniosek można złożyć bez wychodzenia z domu
Klienci będą mogli samodzielnie wypełnić formularz wniosku o świadczenie oraz wysłać wypełniony wniosek, bez konieczności wychodzenia z domu – np. przy użyciu smartfona.
Po wpłynięciu wniosku do Ministerstwa, będzie on przekazywany do lokalnych urzędów, które odpowiadać będą za merytoryczne rozpatrzenie wniosku. SGB-Bank S.A. oraz Banki Spółdzielcze SGB będą pośredniczyć w przekazaniu wniosków do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Poza wnioskami o świadczenia z programu Rodzina 500+ klienci Banków Spółdzielczych mogą mobilnie zawnioskować o świadczenia z programu Dobry Start (300+), terminal POS i ofertę kredytu gotówkowego.
Lista Banków Spółdzielczych, w których możliwe będzie złożenie wniosku w ramach Programu Rodzina 500+ jest na bieżąco aktualizowana w zakładce dotyczącej programu.
Więcej informacjami o programie Rodzina 500+ można znaleźć na tej stronie oraz na dedykowanej stronie programu.