Revolut w ciągu 12 miesięcy potroił liczbę użytkowników i pięciokrotnie zwiększył przychody
Choć zwiększanie przychodów i obniżanie kosztów jest istotne dla spółki, głównym priorytetem jest ekspansja na rynki międzynarodowe, rozwój zespołów obsługi klienta oraz wdrażanie kolejnych innowacji produktowych, takich jak bezprowizyjna platforma do inwestowania w akcje. Te cele nie uległy zmianie.
Ekspansja na 10 nowych rynków
Choć londyński fintech zanotował za cały rok 2017 stratę w wysokości 14,8 miliona GBP, w tym samym czasie ponad dwukrotnie zwiększył zatrudnienie, do ponad 400 osób, rozpoczął ekspansję na 10 nowych rynków, zainicjował starania o licencję bankową w Europie, a także uruchomił prace nad stworzeniem bezprowizyjnej platformy do inwestowania w akcje – rozwiązania szczególnie oczekiwanego w Europie.
“W ciągu 2017 roku uruchomiliśmy wiele produktów, które od tamtej pory generują nam dodatkowe przychody, m.in. konta Premium w kwietniu, konta Revolut for Business w czerwcu, ekspozycję na kryptowaluty w grudniu. Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się w 2017 roku czterokrotnie zwiększyć przychody i potroić liczbę użytkowników“- powiedział Nik Storoński, założyciel i CEO Revolut.
Klient w centrum uwagi
“Revolut rośnie dzięki temu, że stawiamy klienta w centrum uwagi. Oferujemy najbardziej intuicyjną analizę wydatków, najtańszą wymianę walut, bezpieczne karty ze zmiennym numerem i wiele innowacji, których nie oferuje nikt inny. Klienci polecają nas, bo wiedzą, że na tym nie poprzestaniemy. Wiedzą, że będziemy tworzyć i wprowadzać kolejne usługi, które pozwolą oszczędzić im czas i pieniądze” – dodał Storoński.
Choć 2017 rok był czasem dynamicznego wzrostu w Revolut, to w kolejnym roku fintech wyłącznie przyspieszył. Wszystko wskazuje na to, że 2018 rok może przynieść równie spektakularne wyniki. Społeczność użytkowników Revolut liczy już blisko 3 miliony osób. Firma otwiera 7 000 nowych kont dziennie. Rośnie też wartość wolumenu miesięcznych transakcji, która obecnie sięga 3 miliardów dolarów. Międzynarodowy zespół liczy już 500 osób, w tym blisko 300 pracowników w Krakowie.
Czytaj także: Revolut ma już w Polsce 200 tys. użytkowników >>>
“Jesteśmy na dobrej drodze by w tym roku zwiększyć przychody czterokrotnie. W sierpniu uruchomiliśmy nową, opartą na abonamencie usługę Revolut Metal. Wykupiło ją natychmiast 20 000 użytkowników. Pozostałych 60 000 zapisało się w kolejce w oczekiwaniu na wyprodukowanie i dostarczenie ich metalowych kart. Już niebawem uruchomimy naszą bezprowizyjną platformę do inwestowania w akcje, która wygeneruje kolejne przychody” – zapowiada Storoński.
“Klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, dlatego kluczowym obszarem inwestycji jest wzmocnienie – zwiększenie zatrudnienia i szkolenia – zespołów wsparcia klienta. W 2017 roku dwukrotnie zwiększyliśmy zatrudnienie w obsłudze użytkownika, która zaczęła pracować w trybie 24/7. W tym roku również dwukrotnie zwiększymy siły wsparcia klienta. Otworzymy też nowe centrum obsługi klientów w innym mieście w Europie” – dodał Storoński.
Źródło: Revolut