Revolut uruchomił w Polsce funkcję Rewards: algorytm rozpoznaje ulubione marki i oferuje rabaty
W ślad za premierą nowej funkcji w Wielkiej Brytanii i Francji, Polska jest kolejnym rynkiem, który skorzysta z nowego rozwiązania – następnie dołączą stopniowo kolejne rynki w Europie. Polska, gdzie do Revolut dołączyło już ponad 1 milion klientów, jest kluczowym rynkiem, dlatego tu fintech wdraża priorytetowo najnowsze funkcje i usługi.
Nowy produkt wykorzystuje uczenie maszynowe by wykrywać i zapamiętywać marki, które preferuje klient, a następnie proponować mu spersonalizowane oferty. To kolejny krok w strategii Revolut, by stać się finansową super aplikacją, dostarczać klientom wartościową usługę i pomóc im wypracować więcej korzyści z posiadanych środków.
Kody zniżkowe i zwrot gotówki
Fintech proponuje dwa rodzaje korzyści Rewards, kody zniżkowe i zwrot gotówki (cashback):
- W ramach zniżek klient otrzymuje kod zniżkowy (który należy wpisać w momencie płatności) lub zniżka uaktywni się automatycznie na stronie usługodawcy w momencie płatności kartą Revolut (lub Apple Pay/Google Pay).
- Dzięki Rewards w formie zwrotu gotówki (cashback), klient otrzyma zwrot (przeważnie do 90 dni) określonego procenta zapłaconej kwoty (w zależności od wybranej oferty), po tym jak płatność zostanie zrealizowana u danego usługodawcy przy pomocy karty Revolut.
Klienci w Polsce uzyskali dostęp do pierwszych 15 Rewards
W dniu premiery usługi, klienci w Polsce uzyskali dostęp do pierwszych 15 Rewards. Kolejne z nich pojawiać się będą sukcesywnie na platformie. Oferty dostępne są w wielu kategoriach produktowych, jak moda, zdrowie, uroda, sport, podróże i wiele innych.
„Cieszymy się z tego, że jako jeden z pierwszych rynków dołączamy do nowej usługi. Dzięki Rewards nasi klienci będą mogli uzyskać więcej korzyści z posiadanych środków. Rewards to także ważny element nowej odsłony aplikacji. Chcemy, by była narzędziem do zarządzania finansami na co dzień. Dzięki Rewards, nasz klient będzie mógł korzystać ze zniżek na wiele produktów, odkrywać nowe usługi i być wynagradzanym za lojalność względem ulubionych marek.
Chcemy by na platformie, wśród wielu międzynarodowych marek, pojawiały się także wiodące marki z Polski. W dniu premiery udostępniliśmy pierwszych 15 Rewards – większość to znane marki krajowe, m.in. W.KRUK, Wittchen i SMYK. Będziemy stale uzupełniać listę, niebawem pojawią się kolejne topowe marki” – powiedział Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.