Rekordowy wskaźnik satysfakcji klientów Singal Iduny

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

signal.iduna.02.250x70Badanie satysfakcji klientów pokazuje, że ponad 86 proc. klientów, korzystających z opieki zdrowotnej Signal Iduna bardzo pozytywnie ocenia świadczenia ubezpieczyciela, a ponad 91 proc. jest gotowa polecić ubezpieczenia zdrowotne Signal Iduna swojej rodzinie i znajomym.

Wskaźnik Net Promoter Score, obrazujący poziom zadowolenia klientów, przez cały miniony rok utrzymywał się na poziomie ponad 91 proc.

Klienci pozytywnie ocenili m.in. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem call center, elastyczne terminy wizyt lekarskich, standard placówek medycznych, a także jakość wizyty/porady/badania.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zmiany, które wprowadziliśmy w tamtym roku, związane z obsługą klienta i działaniem sieci partnerskich placówek medycznych, przynoszą tak dobre efekty i są doceniane przez naszych klientów” – mówi Piotr Olędzki, dyrektor Departamentu Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych. „W tym roku mamy zdecydowanie podniesioną poprzeczkę i zrobimy wszystko, aby nasze hasło przewodnie „we take care” znalazło odzwierciedlenie w pozytywnych ocenach klientów” – dodaje.

W 2012 r. Signal Iduna powiększyła sieć partnerskich placówek medycznych – obecnie ma ich ponad 700. Ubezpieczyciel w minionym roku wprowadził we wszystkich współpracujących z nim przychodniach proces e-weryfikacji.

Źródło: PIU