Razem widzimy więcej
"Razem widzimy więcej" to hasło startującej 1 marca kampanii promującej bankowość
korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują prezesi dużych, renomowanych polskich firm, będących klientami lidera krajowego sektora finansowego. W spotach telewizyjnych i reklamach prasowych będzie można zobaczyć prezesów: Grupy Vistula, Trefl oraz OTCF.
Przedsiębiorstwa, których szefowie występują w reklamach PKO Banku Polskiego, reprezentują różne branże gospodarki. W ten sposób podkreślane jest szerokie spektrum oferty Banku oraz jego elastyczność we współpracy z dużymi firmami. W kampanii wykorzystywana jest formuła tzw. „testymoniali”, czyli reklamy opartej o opinię znanych i cenionych klientów z satysfakcją korzystających z produktów i usług Banku.
– PKO Bank Polski finansuje zarówno bieżącą działalność firm, jak i ich przyszłe przedsięwzięcia. Spoglądamy na sytuację biznesową klienta w dłuższej perspektywie, nie tylko przez pryzmat najbliższej transakcji. Nasz doradca, identyfikując konkretną potrzebę klienta, może zaoferować pełen wachlarz usług Grupy Kapitałowej, oprócz stricte bankowych, także ofertę Domu Maklerskiego, leasingu czy faktoringu. Klienci korporacyjni mogą więc liczyć na szeroką gamę produktów zaspokających każdą potrzebę finansową oraz na kontakt z najwyższej klasy doradcami – podkreśla Paweł Pach, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi.
PKO Bank Polski