Raport specjalny: Chcemy być partnerem dla większości banków w Polsce

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.10.foto.040.371x400Rozmowa z Grzegorzem Bielcem, wiceprezesem TUnŻ Warta i TUiR Warta.

Z początkiem września dołączył pan do zarządów spółek Warty z odpowiedzialnością m.in. za bancassurance. Jak widzi pan współpracę Warty z bankami?

– Warta współpracuje z bankami już od wielu lat. Można powiedzieć, że była jednym w prekursorów współpracy bancassurance w Polsce. Obecnie w ramach szeroko pojętego bancassurance współpracujemy z 26 partnerami bankowymi, jak również z obszaru affinity (telekomy, sieci RTV/AGD itp.). Mamy więc bardzo solidną pozycję do dalszego rozwoju tego biznesu. A jego wizję mamy jasną – chcemy być czołowym graczem na tym rynku.

Jak ona wygląda? Macie przecież już wielu partnerów. Gdzie tu jest jeszcze potencjał do rozwoju?

– Chcemy rozwijać się dwutorowo. Po pierwsze, chcemy pogłębiać relacje z bankami, z którymi już współpracujemy. Nasza skala działalności i siła finansowa sprawiają, że mamy możliwości zaoferowania ciekawych rozwiązań na poziomie nieosiągalnym dla części konkurentów. Równolegle chcemy pozyskiwać wciąż nowych partnerów. Jestem przekonany, że taka marka, jak Warta ma do tego odpowiedni potencjał. Moją ambicją jest, aby nasze polisy były aktywnie oferowane przez wię...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI