Raiffeisen Digital Bank uruchomi aplikację mobilną z szybkimi pożyczkami gotówkowymi
Na początku działalności marka Raiffeisen Digital Bank będzie udzielać pożyczek w wysokości do 100 tys. zł z maksymalnym okresem spłaty do 60 miesięcy. W dalszych etapach planowane jest uzupełnianie aplikacji o kolejne usługi i produkty. Dzięki zaimplementowaniu usługi ekspresowych przelewów od Blue Media, będzie możliwa ekspresowa wypłata środków do klientów (do kwoty 20 tys. zł).
Czytaj także: Raiffeisen Digital Bank startuje w Polsce z pierwszym produktem >>>
Skorzystanie z naszej pierwszej usługi, czyli pożyczki gotówkowej, będzie możliwe za pośrednictwem nowoczesnej aplikacji na urządzenia mobilne.
– Jest ona efektem pracy międzynarodowego zespołu ekspertów z różnych obszarów technologii i bankowości. Stworzyliśmy proste w obsłudze, ale jednocześnie innowacyjne narzędzie bankowości cyfrowej, które wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów. Szczególnie ważne dla nas jest to, by klienci korzystający z naszej oferty mieli poczucie bezpieczeństwa. Gwarantują je nie tylko zastosowane technologie, ale również partnerzy z którymi współpracujemy. Stawiamy na sprawdzone rozwiązania, które są zbieżne z naszą filozofią działania. Tylko w ten sposób będziemy mogli dostarczyć najwyższą jakość usług – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager marki Raiffeisen Digital Bank na Polskę.
Polska to dość specyficzny rynek, jeśli chodzi o rozwój nowych technologii w szeroko rozumianym obszarze finansów.
– Z naszych cyklicznych badań wynika, że z jednej strony zachowujemy pewną nieufność w stosunku do instytucji oferujących usługi finansowe, z drugiej zaś coraz chętniej korzystamy z licznych udogodnień w tej dziedzinie. Częściowo wynika to ze specyficznej symbiozy, jaką na naszym rynku wypracowały banki i fintechy. Te pierwsze dają klientom stabilność instytucji i bezpieczeństwo świadczonych usług, te drugie – ciekawe rozwiązania, które czynią rynek finansowy bardziej przystępnym i wygodnym dla klientów – mówi Michał Stoltman z Blue Media.
Największym zaufaniem Polaków cieszą się niezmiennie banki
Z tegorocznego raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasie pandemii” wynika, że spośród wszystkich instytucji oferujących usługi finansowe największym zaufaniem cieszą się u nas niezmiennie banki (ponad 70 proc.). Przy czym zaledwie 23 proc. respondentów jest zdania, że nowe technologie wprowadzane przez różne instytucje finansowe są w pełni bezpieczne. Nie przeszkadza nam to jednak w masowym korzystaniu z szybkich płatności elektronicznych obsługiwanych przez operatorów płatności (50 proc. Polaków regularnie w ten sposób opłaca zakupy internetowe) czy z BLIKA (39 proc.), podczas gdy coraz częściej rezygnujemy z płatności za pobraniem czy z przelewów wykonywanych bezpośrednio z konta na stronie banku.