Raiffeisen Digital Bank postawił na Kontomatika przy rozwoju produktów finansowych
Oferta pożyczki dostępna jest już dla klientów indywidualnych w Polsce. Marka Raiffeisen Digital Bank dostosowuje ofertę do oczekiwań konsumentów, którzy szukają nowoczesnych i prostych rozwiązań finansowych. Dlatego też, proces wnioskowania i otrzymania pożyczki ma odbywać się całkowicie online. Poprzez aplikację mobilną klient będzie mógł sprawnie złożyć wniosek, bez potrzeby wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności i bez wizyt w oddziałach.
Infrastruktura oparta na otwartej bankowości
Będzie to możliwe również za sprawą Kontomatika, który wspiera Raiffeisen Digital Bank jako dostawca infrastruktury opartej na otwartej bankowości.
Czytaj także: Raiffeisen Digital Bank do współpracy wybrał polski start-up SLS >>>
“Współpraca z Kontomatikiem da naszym klientom możliwość łatwego i szybkiego potwierdzenia tożsamości oraz udostępnienia historii finansowej. Te usprawnienia wprowadzamy z myślą o naszych klientach – chcemy oferować im wyłącznie innowacyjne produkty, dlatego cieszymy się, że partnerstwo z Kontomatikiem pozwala nam zastosować najnowsze rozwiązania technologiczne” – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.
Finanse w wydaniu cyfrowym są w Polsce coraz popularniejsze, przede wszystkim wśród klientów indywidualnych.
“To dynamicznie rozwijający się obszar, którego dzięki marce Raiffeisen Digital Bank możemy być częścią. Wierzymy, że będziemy mogli aktywnie wspierać rozwój i dzialalność naszego Partnera w Polsce i czekamy na to z niecierpliwością” – podsumowuje Patryk Pietrzak, Członek Zarządu w Kontomatik.