PZU z wykop.pl dla bezpieczeństwa
Ruszyła akcja prewencyjna PZU na portalu wykop.pl i GG. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, zwłaszcza wśród młodzieży. Kluczowym elementem działań jest dwuetapowy konkurs. Pierwszy etap odbywa się na portalu wykop.pl pod hasłem "Wykop z nami pirata drogowego".
Zadaniem uczestników jest zgłaszanie filmów lub zdjęć pokazujących niewłaściwe zachowania na drodze. Na ich podstawie zostaną ułożone pytania, które trafią do gry edukacyjnej „Wirtualne miasteczko PZU”, dostępnej na GG i portalu wykop.pl. Z kolei gracze biorący udział w drugim etapie, będą mieli za zadanie przejechać przez wirtualne miasteczko i jak najszybciej odpowiedzieć na pytania zamieszczone na planszy.
Użytkownicy, którzy zamieszczą najciekawsze prace w pierwszym etapie lub osiągną najlepsze wyniki w grze edukacyjnej, otrzymają nagrody: wideorejestratory samochodowe oraz karty PZU Pomoc w Drodze.
„Społeczność serwisu wykop.pl jest wyjątkowo wyczulona na niebezpieczne i niewłaściwe zachowania w ruchu drogowym. W związku z tym PZU postanowił nagrodzić najaktywniejszych użytkowników, którzy dodadzą do sekcji konkursowej w serwisie film lub zdjęcie dotyczące tej tematyki” – stwierdza Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowań społecznych w PZU.
Aktualny projekt to kontynuacja współpracy między PZU a GG. Wcześniejsza akcja „Jeżdżę bezpiecznie z PZU” z przełomu marca i kwietnia 2013 r. objęła swoim zasięgiem 5,3 mln użytkowników komunikatora GG, a w jej efekcie ponad 100 tys. osób zainstalowało aplikację PZU.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń