PZU z nową strategią, współpraca z Allegro i LOT. Klientów czeka rewolucja?

PZU z nową strategią, współpraca z Allegro i LOT. Klientów czeka rewolucja?
Fot. Materiały prasowe PZU
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Grupa PZU nawiązała współpracę w zakresie partnerstwa strategicznego z PLL LOT i Allegro.pl, poinformował ubezpieczyciel. Działania te wpisują się w nową strategię Grupy PZU do roku 2020, która została ogłoszona przez zarząd spółki, dodano.

– Współpraca strategiczna PZU z PLL LOT opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest zapewnienie przez PZU pełnego spektrum ubezpieczeń i usług dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów PLL LOT w podróży. Będą to ubezpieczenia podróżne oraz inne usługi assistance i concierge w kanałach dystrybucji biletów lotniczych PLL LOT. Ubezpieczenia podróżne będą wzbogacone o elementy związane z usługami medycznymi. Drugim obszarem partnerstwa strategicznego PZU z PLL LOT będzie szeroko rozumiana współpraca korporacyjna – czytamy w komunikacie.

PZU wchodzi także w partnerstwo strategiczne z Allegro, które będzie opierało się na kilku elementach, których najważniejszym jest sprzedaż i dystrybucja innowacyjnych, w pełni zdigitalizowanych, produktów ubezpieczeniowych dostosowanych do specyfiki potrzeb kupujących oraz sprzedawców w serwisie Allegro.pl, dodano.

– Kolejnymi obszarami współpracy będą sprawy związane z obsługą i likwidacją szkód – czytamy dalej.

Aktualizacja i operacjonalizacja Strategii Grupy PZU na lata 2017-2020 zakłada, że Grupa połączy wszystkie aspekty działalności w jedną, pełną ofertę zbudowaną wokół potrzeb klienta oraz stopniowo zmieni model funkcjonowania firmy z modelu ubezpieczyciela (wycena i transfer ryzyka) na model firmy usługowej, specjalizującej się w wykorzystaniu danych (doradztwo i usługi w zakresie zarządzania ryzykiem i dbałość o przyszłość klientów), podało PZU we wtorek.

Nowe rozwiązanie automatycznie wezwie pomoc w razie wypadku

Już wkrótce PZU przedstawi również swoim klientom PZU GO – aplikację mobilną połączoną z niewielkim urządzeniem, które pozwoli na automatyczne wezwanie pomocy w razie kolizji lub wypadku, poinformowała spółka.

– PZU GO to aplikacja telematyczna na smartfona połączona z niewielkim urządzeniem typu beacon przyklejanym na szybie samochodu. Zestaw czujników pozwoli na wykrycie sytuacji awaryjnej i wysłanie sygnału do centrum alarmowego PZU, które skontaktuje się z kierowcą w celu zapewnienia niezbędnego wsparcia – czytamy w komunikacie.

W przypadku braku możliwości kontaktu, na miejsce wypadku wysłane zostaną służby ratunkowe, dodano.

Pakiet benefitów dla kierowców z polisą PZU

Dodatkowo, w ramach programów partnerskich, PZU GO zapewni pakiet benefitów dla kierowców z polisą PZU, a w przyszłości również tańsze polisy komunikacyjne dla najlepszych z nich – czytamy dalej.

Beacon jest samowystarczalny i działa przez trzy lata, dodano.

Grupa kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Oprócz działalności ubezpieczeniowej Grupa PZU prowadzi także działalność w zakresie zarządzania otwartym funduszem emerytalnym, funduszami inwestycyjnymi i programami oszczędnościowymi.

Źródło: ISBnews