PZU stawia na współpracę ze start-upami
„Polski sektor ubezpieczeń potrzebuje innowacji i kładzie na nie coraz większy nacisk. PZU od dawna stawia na efektywną współpracę ze start-upami, oferując wiedzę, infrastrukturę, doświadczenie i wsparcie w przekształcaniu projektów w rozwiązania biznesowe. Trzy kluczowe obszary poszukiwania innowacji w Grupie PZU to lepsze wykorzystanie dużych zbiorów danych dzięki zaawansowanej analityce i technologii big data, cyfryzacja oraz nowe interakcje z klientami” – czytamy w komunikacie.
Ścieżka ogólna i cztery ścieżki branżowe
MIT Enterprise Forum Poland przewiduje akcelerację w ścieżce ogólnej oraz w czterech wyspecjalizowanych ścieżkach branżowych. Nowością jest ścieżka Insurtech, której partnerami są firmy PZU, Link4, Nationale-Nederlanden i Sollers Consulting. Start-upy, które się do niej zakwalifikują, zyskają m.in. dostęp do polskich i zagranicznych mentorów oraz wsparcie w udoskonalaniu produktów i usług, w tym pod kątem możliwego wykorzystania ich przez partnerów przemysłowych programu, podano także.
Partnerami wspierającymi program są: Visa, fundusz CVC Capital Partners oraz Campus Warsaw. Partnerami merytorycznymi programu są: Wardyński i Wspólnicy, EUPATENT.PL, Hasik Rheims & Partners, Extended Disc i Novismo. Treningi sprzedażowe dla start-upów przeprowadzą eksperci z Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Sandler Training – Twarowski & Posmyk. Organizacjami wspierającymi akcelerację są Fundacja PKO Banku Polskiego, CMSLaw.Tax, Fundacja na rzecz Nauki Polskiej oraz Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce (SOOIPP).
Źródło: ISBnews