Przelewy24, Dotpay i eCard łączą siły
– Dzięki integracji serwisu Przelewy24, Dotpay i eCard będziemy w stanie jeszcze sprawniej wprowadzać innowacje dla e-commerce, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku. Pozwoli to na poszerzenie portfolio usług i produktów dla naszych partnerów biznesowych – komentuje Piotr Kurczewski, Prezes Zarządu.
Czytaj także: Apple Pay w Przelewy24 >>>
Umocnienie pozycji rynkowej
Ponadto, integracja operatorów pozwoli na umocnienie pozycji rynkowej na polskim i zagranicznym rynku płatności. Kluczowym Brandem grupy jest marka Przelewy24.
– Integracja oznacza połączenie celów, łatwiejszy przepływ doświadczenia i najlepszych praktyk między pracownikami Przelewy24 oraz Dotpay/eCard. Poszerzymy portfolio produktowe, zachowując najwyższą jakość́ oferowanych usług oraz zabezpieczymy rozwój w najbardziej obiecujących obszarach e-commerce i m-commerce – dodaje Michał Bzowy, CIO&COO.
Czytaj także: KNF zgodziła się na kupno eCard i Dotpay przez Hellman&Friedman i Nets Denmark >>>
Komplementarne oferty
Oferty łączących się spółek są komplementarne, dzięki czemu w wyniku integracji powstanie uniwersalne portfolio, oferujące pełną paletę̨ usług płatniczych. Obejmie ona m.in.: transakcje kartowe, przelewy elektroniczne oraz płatności mobilne.
– Synergia marek jest naturalną odpowiedzią̨ na wyzwanie jakie rynek stawia przed całą branżą fintech. Jesteśmy uczestnikami dużych zmian – zarówno jeśli chodzi o sposób dokonywania zakupów, wykorzystywane do tego urządzenia jak i rozwiązania płatnicze. Połączenie doświadczenia spółek w rożnych segmentach e-commerce, najlepszych praktyk i znajomości branży pozwoli nam zwiększyć zasięg rynkowy i sprostać oczekiwaniom partnerów biznesowych i klientów. – mówi Jacek Kinecki CCO.