Prudential wprowadza mojePru, dostęp do polisy online

Prudential wprowadza mojePru, dostęp do polisy online
Źródło: Prudential Polska
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Prudential Polska wprowadza serwis mojePru, czyli dostęp do polisy online. Uruchomienie projektu jest kolejnym etapem cyfryzacji, która objęła wyposażenie Agentów w nowoczesne narzędzia sprzedażowe, a Klientom zapewniła szereg ułatwień. Żyjemy coraz szybciej, coraz więcej spraw załatwiamy online, a dodatkowo szczególnie w dobie pandemii wiele rzeczy chcemy załatwić bezkontaktowo i na odległość. Jednocześnie z myślą o planecie ograniczamy zużycie papieru ‒ czytamy w komunikacie Ubezpieczyciela.

Serwis mojePru jest dostępny na stronie internetowej www.prudential.pl oraz pod specjalnym adresem www.mojePru.pl.

Bez papierowych dokumentów

Dzięki niemu Klient ma łatwy dostęp do swojej polisy, wszystkie informacje o swoim ubezpieczeniu ma w jednym wygodnym miejscu, bez konieczności zapełniania papierowych segregatorów dokumentami lub korespondencją.

Ubezpieczający ma możliwość sprawdzić i zweryfikować szczegóły typu: okres ubezpieczenia, na jaki została zawarta polisa, suma ubezpieczenia, kwota, jaką dostanie na koniec polisy.

Oprócz wygody nie można zapomnieć o korzyściach dla środowiska, takich jak ograniczenie korespondencji listownej i eliminacja zużycia papieru

Klient ma również łatwy i stały dostęp do dokumentów takich jak Ogólne Warunki Ubezpieczenia, Przewodnik po umowach, harmonogram płatności, klauzule informacyjne itd.

Czytaj także: Jak może się zmienić rynek ubezpieczeniowy, jeśli Aviva opuści Polskę?

Polisa dostępna i w smartfonie, i na tablecie

Serwis mojePru został zaprojektowany także z myślą o osobach, które korzystają głównie z telefonów komórkowych czy tabletów. Wszystkie niezbędne dokumenty są zgromadzone w jednym miejscu – nie trzeba już szukać papierów czy segregatorów, żeby przypomnieć sobie szczegóły polisy lub sprawdzić ważne informacje.

Klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, stan opłacenia składek

Oprócz wygody nie można zapomnieć o korzyściach dla środowiska, takich jak ograniczenie korespondencji listownej i eliminacja zużycia papieru.

Klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, stan opłacenia składek – serwis pokaże mu ewentualną zaległość, bez potrzeby kontaktowania się z infolinią. W przyszłości planowane jest wzbogacenie serwisu o kolejne funkcjonalności.

Czytaj także: Rynek ubezpieczeń po III kw. 2020 roku, wypłacono poszkodowanym prawie 30 mld złotych

Przede wszystkim wygoda klientów

Jak podkreśla  Paweł Jakubowski, Dyrektor ds. Operacyjnych w Prudential Polska:

‒ Z myślą o wygodzie i ułatwieniu życia naszym Klientom uruchomiliśmy mojePru – portal umożliwiający dostęp do polis online dostępny na www.prudential.pl i www.mojePru.pl.

Od 25 stycznia 2021 r.  Klienci w łatwy i bardzo intuicyjny sposób mają szybki dostęp do swoich wniosków i polis.

Serwis mojePru zawiera kluczowe informacje o polisie, a w kolejnych fazach planujemy rozbudowanie serwisu o nowe funkcjonalności. Zachęcam Klientów do korzystania z portalu mojePru.

Czytaj także: Nowa porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych od OLX i KioskPolis.pl

Źródło: Prudential