Prudential wkracza na polski rynek
Prudential rozpoczyna w Polsce sprzedaż ubezpieczeń na życie. Spółka skupi się na oferowaniu unikalnych produktów dla osób, które są zainteresowane ochroną finansową rodziny w przypadku śmierci, oszczędzaniem na emeryturę lub przyszłość dzieci.
„To wyjątkowa dla nas okazja, aby rozpocząć działalność w jednym z wyróżniających się, pod względem ekonomicznym, krajów Europy. Prudential i Polska są ze sobą silnie powiązane historycznie, a relacja ta wywodzi się jeszcze z okresu międzywojennego. Doświadczenie to dodatkowo wzmacnia podstawy naszej działalności w tym kraju oraz szanse na sukces” – powiedział Rob Devey, prezes Prudential UK & Europe.
Celem Prudentiala jest osiągnięcie pozycji jednego z wiodących ubezpieczycieli w Polsce w ciągu najbliższych 10 lat. Na poziomie operacyjnym spółka zamierza osiągnąć rentowność dzięki sprzedaży unikatowych produktów, dodatkowych usług oraz proaktywnemu zarządzaniu ryzykiem.
Głównym czynnikiem, który ma pomóc w osiągnięciu założonych celów na polskim rynku, będzie innowacyjne ubezpieczenie na życie – Premiopolisa. Produkt zakłada indywidualną ochronę i oferuje możliwość wzrostu kapitału bądź gwarancję zwrotu składek.
„Bardzo dokładnie przygotowaliśmy się na rozpoczęcie naszej nowej działalności, tworząc silną oraz dobrze zorganizowaną platformę operacyjną i technologiczną do zarządzania naszą sprzedażą. Skupiliśmy się również na przygotowaniu bogatej oferty produktów, w tym Premiopolisy” – powiedział Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce.
Źródło: PIU