Prudential od marca 2022 pod marką Pru
23 marca br. swój debiut będzie miała marka Pru, czerpiąca z doświadczenia Prudential i wskazująca bezpośrednio na przynależność do Grupy M&G.
Zmiana dotyczy identyfikacji wizualnej: strony www, szaty graficznej dokumentów i wystroju wnętrz oddziałów stacjonarnych ubezpieczyciela. Z punktu widzenia klientów nic się nie zmieni – w szczególności zakres ochrony, wypracowany do tej pory zysk czy warunki finansowe.
Jarosław Bartkiewicz, CEO Prudential Polska:„Rozpoczynamy nowy etap naszej obecności w Polsce. Do tej pory koncentrowaliśmy się przede wszystkim na działalności ubezpieczeniowej. Grupa M&G posiada dwa silne filary, którymi są ubezpieczenia i inwestycje. Pod nową marką mamy ambicję rozwijania się w obu tych obszarach z korzyścią dla naszych obecnych i przyszłych klientów. „
Pru w Polsce
Od marca 2022 r. Pru jest marką używaną przez Prudential International Assurance plc S.A. Oddział w Polsce, wchodzącego w skład brytyjskiej grupy M&G plc.
W Polsce firma jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie funkcjonuje pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel.
O Grupie M&G
M&G plc to światowa grupa finansowa wywodząca się z towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, założonego w 1848 r. w Londynie.
M&G plc, zarządza aktywami o wartości 370 miliardów funtów (dane na 31 grudnia 2021 r.), należy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup na świecie.
Grupa M&G posiada ponad 5 milionów klientów indywidualnych i ponad 800 klientów instytucjonalnych na 28 światowych rynkach (w Europie, Ameryce Północnej, Azji, Australii i Afryce).
Prudential International Assurance plc (spółka wchodząca w skład Grupy M&G), działając pod marką Pru, doradza obecnie w zakresie oszczędności i ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii i Europie.