Provident Finansową Marką Roku 2018
Wyróżnienie trafiło między innymi do firmy Provident Polska, działającego na nim już od ponad 20 lat. To właśnie umiejętność długoterminowego budowania relacji z klientami, dostosowywania oferty do ich potrzeb oraz prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny zadecydowały o przyznaniu wyróżnienia Providentowi.
Rozpoznawalność marki na poziomie 95 proc.
– Niewątpliwie marka to nasza mocna strona. Z badań wynika, że Provident może się pochwalić rozpoznawalnością marki na poziomie 95 proc. – nieliczne firmy w Polsce osiągają taki wynik – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska. – Dla nas oczywiście ważna jest nie tylko rozpoznawalność, ale także konkretne wartości, jakie niesie ze sobą nasza marka. Provident jest dziś synonimem wiarygodnego, odpowiedzialnego pożyczania, jest liderem rynku pożyczkowego, który od lat wyznacza na nim wysokie standardy.
Celem konkursu „Finansowa Marka Roku” jest wyróżnienie firm oferujących najwyższej jakości produkty finansowe. Są to marki uznane w branży i wśród klientów, kojarzące się z niezawodnością, rzetelnością i lojalnością. Nagroda ta jest kolejnym wyróżnieniem, jakie Provident Polska otrzymał w tym roku. Na początku lutego firma otrzymała tytuł Top Employer 2018. To prestiżowy certyfikat przyznawany najlepszym pracodawcom.
Provident jest firmą multikanałową i multiproduktową – dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką (online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą) oraz dla firm. Obecnie z firmą współpracuje ok. 5500 doradców klienta. Firma zatrudnia także 2000 pracowników. Provident Polska jest częścią grupy International Personal Finance (IPF), działającej w 11 krajach. IPF notowany jest na giełdzie w Londynie oraz Warszawie.
Źródło: Informacja prasowa Providenta