Program Nowoczesne Zarządzanie Biznesem: Rośniemy w siłę!

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nzb.2016..p1.foto.006.b.400xUmowy o współpracy ze 122 polskimi uczelniami, ponad 660 wykładów, dla 31 590 studentów, 146 stref NZB dla 24 tys. odwiedzjących, 9 szkoleń dla ponad 350 pracowników naukowych, 9 dużych partnerów instytucjonalnych - program Nowoczesne Zarządzanie Biznesem w ciągu ostatnich trzech lat stał się jedną z największych inicjatyw łączących środowisko nauki z biznesem.

Magdalena Bajon

Magdalena Bajon

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacji PR i Marketing Medialny oraz Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacji Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie. Od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją w wymiarze PR-owym, jak i marketingowym. Współtworzyła i realizowała wiele ogólnopolskich projektów z zakresu CSR oraz kreowania marki. Od kilku lat zaangażowana w realizację programów budujących dialog pomiędzy biznesem i środowiskiem naukowym

 

Głównym założeniem programu NZB jest rozwój współpracy świata biznesu ze szkołami wyższymi. Grupami docelowymi programu jest kadra naukowa oraz studenci – przyszli menedżerowie i właściciele przedsiębiorstw. Misją NZB jest podnoszenie poziomu praktycznej wiedzy o rynkach, ubezpieczeniach, przedsiębiorczości i zarządzaniu biznesem. Przeznaczony jest dla kadry naukowej oraz dziesiątek tysięcy studentów – przyszłych menedżerów i właścicieli przedsiębiorstw. Misją NZB jest podnoszenie poziomu praktycznej wiedzy o rynkach, ubezpieczeniach, przedsiębiorczości i zarządzaniu biznesem. Program powstał z inicjatywy Związku Banków Polskich, a jego partnerami są: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor, Biuro Informacji Kredytowej, Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych, Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych, Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Polska Izba Ubezpieczeniowa, Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A., Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Celem programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem jest:

  • budowa potencjału polskiej przedsiębiorczości,
  • rozwój ekonomii społecznej,
  • inspirowanie działań nauka-biznes-finanse,
  • udział w realizacji celów rządu polskiego – łączenie nauki z biznesem,
  • wzmocnienie, kreowanie wizerunku instytucji finansowych,
  • wsparcie w procesach sukcesji w małych i dużych ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI