Proama wyróżniona w rankingu Gazety Ubezpieczeniowej
Najkrótszy średni czas między decyzją o przyznaniu świadczenia a faktyczną wypłatą świadczenia i najkrótszy średni czas wypłaty świadczenia od przyjęcia zgłoszenia do wydania decyzji o wypłacie - to tylko wybrane kategorie rankingu Gazety Bankowej, w których Proama zajęła I miejsce.
W ogólnej punktacji rankingu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, opublikowanego przez Gazetę Bankową, Proama zajęła 5 miejsce w dziale ubezpieczeń komunikacyjnych. Natomiast I miejsce zajęła aż w czterech szczegółowych kategoriach, dotyczących likwidacji szkód.
Obecnie w Proamie jest likwidowanych miesięcznie 3 tys. szkód. „Wiemy, że każda szkoda jest dla klienta stresem. Poza aspektem finansowym jest to dla niego znalezienie się w trudnej, nieznanej wcześniej sytuacji życiowej. Często oznacza to utrudnienie w codziennym funkcjonowaniu. Oczekuje wsparcia, pomocy i pokierowania działaniem tak, aby najszybciej jak to możliwe odzyskać spokój, poczucie bezpieczeństwa i rekompensatę wynikającą z poniesionej szkody” – wyjaśnia Joanna Wójcik, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Proamie. „Dla Proama priorytetem jest zadowolenie klientów. Specjaliści w Departamencie Likwidacji Szkód są nie tylko likwidatorami szkód, ale przede wszystkim doradcami” – dodaje.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń