Proama promuje autocasco
Proama rozpoczęła kampanię promującą autocasco, w której podkreśla możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wyborze naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.
Kampania jest kontynuacją poprzednich odsłon reklamowych. Proama promuje w niej ubezpieczenie autocasco w trzech pakietach, które różnią się dostępnym sposobem likwidacji szkody, zastosowanymi do wyliczenia szkody rodzajami części i ceną. „Przygotowując pakiety casco, staraliśmy się je skonstruować w ten sposób, aby móc zaoferować klientom zakres, którego potrzebują, w cenie konkurencyjnej przede wszystkim dla bezszkodowych kierowców” – podaje Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. produktów komunikacyjnych w Proamie.
Nowe spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Na potrzeby kampanii została również stworzona specjalna strona internetowa. Kreację przygotowała agencja Change Integrated,, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Źródło: PIU