Proama dla MSP
Proama wprowadza ubezpieczenia dla małych i średnich firm. Wyróżnikiem oferty na rynku jest szeroki zakres oferty oraz intuicyjny system pozwalający precyzyjnie dobrać ofertę do potrzeb klienta.
„W Polsce działa obecnie 1,7 mln firm z sektora MSP. Firmy te są świadome ryzyk, z jakimi wiąże się prowadzenie ich biznesu i mają potrzebę ubezpieczania się” – zauważa Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proama. „Wielu agentów ma te ubezpieczenia w swojej ofercie, ale ich nie sprzedaje. Ograniczeniem dla agentów jest skomplikowany i długi proces dopasowania oferty do potrzeb klienta” – dodaje.
W wyniku wielu badań i testów powstał produkt oraz rozbudowana aplikacja, która w intuicyjny dla użytkownika sposób pozwala dobrać zakres ubezpieczenia dla danego klienta.
„Jest to jedyna w Polsce aplikacja, która po PKD, lokalizacjach, liczbie pracowników, obrotach itd. podpowiada zakres ochrony” – wyjaśnia Ewa Kłos, dyrektor produktu, która kierowała procesem tworzenia i wdrożenia ubezpieczeń dla MSP w Proama.
Źródło: PIU