Proama chce być aktywna w kanale bancassurance

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

proama.02.250x117Proama chce być aktywnym uczestnikiem rynku bancassurance w Polsce poprzez wdrażanie produktów dopasowanych do potrzeb poszczególnych banków i ich klientów.

Obecnie już 25 banków honoruje ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe Proamy jako wystarczające zabezpieczenie kredytów samochodowych i hipotecznych. Proama jest przygotowana na aktywne rozwijanie szerszej współpracy z instytucjami finansowymi w zakresie bancassurance.

„Chcemy być aktywnym graczem rynku. Zależy nam na wspieraniu rozwoju tego kanału dystrybucji. Jesteśmy w stanie szybko stworzyć i wdrożyć produkty dopasowane do indywidulanych wymagań banku i jego klientów” – deklaruje Agata Grygorowicz, dyrektor ds. sprzedaży bancassurance w Proamie. „Współpracując z agentami, pokazaliśmy, że w procesie sprzedaży można wyeliminować całkowicie obieg papierowych dokumentów, co znacznie usprawnia i przyspiesza proces obsługi klienta. Mamy więc wypracowane odpowiednie rozwiązania IT, które możemy dostosować do wymagań poszczególnych banków” – dodaje.

Źródło: PIU