Proama: 300 tys. klientów po roku działalności
Proama po ponad roku działalności pozyskała 300 tys. klientów. Jest obecnie najszybciej rozwijającym się ubezpieczycielem w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach.
„Fakt, że dobrze przygotowaliśmy się do startu, nie zapewnia nam ugruntowanej pozycji i sukcesu w kolejnych latach. Zależy nam na tym, by co kwartał wprowadzać innowacje. Wiemy, że aby utrzymać się na rynku, musimy stale pracować na własny sukces” – mówi Robert Sokołowski, dyrektor generalny Proamy.
Wyróżnikami oferty Proamy jest 70 proc. bonus-malus dla bezpiecznych kierowców i osobisty doradca dla osób kupujących w kanale direct. Proama jest pierwszym ubezpieczycielem, który w swojej strategii marketingowej zwrócił się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swojej komunikacji marketingowej.
„Budując strategię firmy, postawiliśmy na wielokanałowość i staramy się, aby działania realizowane w poszczególnych kanałach nie kolidowały ze sobą. Zarządzamy nimi w taki sposób, by wspierały się wzajemnie. Przyglądając się wynikom sprzedażowym, na pierwszy rzut oka widać, że zdecydowana większość dystrybucji, bo ok. 80 proc., to zasługa multiagentów” – dodaje Robert Sokołowski.
Źródło: PIU