Prezentacja: Zespoły innowacyjne grają w ekstraklasie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2012.12.foto.061.a.150xPodczas konferencji IT@BANK kilku panelistów przedstawiło wątpliwości dotyczące wprowadzania innowacyjnych technologii i usług w swoich organizacjach. W czasie dyskusji został porusz ony zawsze aktualny dylemat: "próbować samemu, czy czekać, co zrobią inni i - jeżeli u nich zadziała - skopiować rozwiązania lokalnej konkurencji do siebie".

Andrzej Szewczyk,
dyrektor zarządzający, Efigence

Rozważania te tylko pozornie dotyczyły jedynie technologii. Tak naprawdę było to jedno z najistotniejszych pytań z punktu widzenia strategii zarządzania i budowania przewagi konkurencyjnej we współczesnej bankowości. Dlatego niewłaściwa odpowiedź na tak sformułowane pytanie może być groźna dla biznesu każdego banku.

Wygrywać na postępie

Historia postępu zna wielu innowatorów, którzy nie zarobili na swoich projektach zbyt wiele. Ich pomysły wykorzystał komercyjnie ktoś inny, wprowadzając produkty nieobciążone kosztami pracy nad wynalazkiem. ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI