Prezentacja NCR Polska Sp. z o.o.: NCR wychodzi naprzeciw potrzebom rosnącego rynku płatności elektronicznych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2016.09.foto.068.a.400xNieustająco rosnący rynek płatności elektronicznych sprawia, że konsumenci i usługodawcy są stale narażeni na straty. Z danych Komendy Głównej Policji za 2015 r. wynika, że w Polsce zgłoszone zostały 5023 przestępstwa o charakterze bankowym, w tym 1117 dotyczyło e-bankowości (dwukrotny wzrost), 119 dodatkowo zostało oznaczonych jako phishing, zaś 189 dotyczyło skimmingu. Banki poszukują rozwiązań, które uchronią klientów przed oszustami.

NCR, światowy lider i innowator w technologiach wspierających transakcje konsumenckie, którego oprogramowanie, sprzęt, serwis udostępniają ponad 300 milionów transakcji dziennie w sektorach retail, finansowym, telecom, travel, hospitality, oferuje swoim klientom rozwiązania, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Fractals to produkt do wykrywania nadużyć i inteligentnej profilaktyki dla wydawców kart, agentów rozliczeniowych, banków, konsumentów oraz wszystkich dostawców usług płatniczych.

– Misją naszej firmy jest odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – usługodawców i klientów. W Polsce, od 26 lat, pracujemy z największymi firmami, by dostarczyć im innowacyjne rozwiązania podnoszące poziom bezpieczeństwa i odpowiadające ich potrzebom. Fractals to kolejny produkt, który powstał z myślą właśnie o nich – powiedział Bartłomiej Śliwa, CEO, NCR.

Rozwiązanie Fractals firmy NCR łączy samouczący się analityczny moduł oraz możliwość definiowania reguł przez użytkownika. To unikalny wyróżnik, który pozwala na wdrożenie Fractals w instytucjach każdej wielkości i jednocześnie zachowanie bardzo wysokiego poziomu wykrywania oszustw przy niskiej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI