Prezentacja: First Data Polska świętuje 20-lecie firmy i marki POLCARD
Rok 2011 to dwadzieścia lat płatności elektronicznych w Polsce. Ten okres to czas bardzo dynamicznych zmian. Zmieniał się świat, zmieniała się Polska, banki spółdzielcze, a wraz z nimi zmieniał się POLCARD, który właśnie świętował 20-lecie swojej działalności.
Ztej okazji 10 lutego 2011 r. w auli Politechniki Warszawskiej odbyła się gala jubileuszowa, na którą zostali zaproszeni klienci i partnerzy biznesowi firmy. Uroczystość poprowadziła znana prezenterka – Agata Młynarska.
Firma od początku działalności była liderem we wprowadzaniu wielu innowacji w obszarze płatności bezgotówkowych. Pierwszy w Polsce terminal POS, pierwsza umowa z bankiem na wydawnictwo i obsługę kart płatniczych oraz na zarządzanie bankomatami. To właśnie First Data Polska jako pierwsza firma w Polsce rozpoczęła akceptację, obsługę i wydawnictwo kart w standardzie EMV, wdrażając przy tym wiele innych innowacyjnych produktów, takich jak sprzedaż przez internet czy wydawnictwo i akceptacja kart w technologii bezstykowej.
Jak podkreślał w swojej mowie powitalnej prezes First Data, Janusz Diemko, sukces firmy i marki POLCARD jest bez wątpienia wynikiem współdziałania i niezawodnej współpracy z klientami i partnerami biznesowymi. Uroczystość była doskonałym momentem do wyróżnienia ich i przekazania podziękowań za wieloletnią współpracę. Wyróżnienia otrzymało kilka banków komercyjnych oraz dwa zrzeszenia banków spółdzielczych. Gospodarczy Bank Wielkopolski został wyróżniony w kategorii „Bank o najdłuższym staż...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI