Prezentacja: Filozofia CSM – praktyka bankowa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2010.02.foto.47.a.100xZ Ewą Zgłobicką, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Podkarpackiego Banku Spółdzielczego w Sanoku rozmawia Marlena Zalewska.

Od wdrożenia systemu CSM w PBS w Sanoku minęły ponad dwa lata. Czy wyobraża sobie Pani, że od jutra Państwa Bank funkcjonuje bez tego systemu?

Myślę, że byłoby to trudne. Wdrażając system CSM, oczekiwaliśmy konkretnych korzyści, wiele z nich już uzyskaliśmy. Mamy bazę danych klientów, w której poza danymi finansowymi zgromadziliśmy wiele innych cennych dla nas informacji – utrata dostępu do tych danych byłaby dla nas dużą niedogodnością. System stał się integralną częścią naszej organizacji i wielu pracowników nie wyobraża sobie pracy bez sprawnego dostępu do pełnej wiedzy o klientach, z którymi na co dzień pracują.

Wspomniała pani, że od dnia wdrożenia minęły ponad dwa lata.

APLIKACJA CSM – SEGMENTACJA

Wsparciem dla tych działań są systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem. Takim systemem jest aplikacja CSM – Segmentacja (Cooperate Sales Manager) firmy Asseco Poland SA dedykowana dla sektora banków spółdzielczych. CSM to przede wszystkim pierwszy krok na drodze dochodzenia banków spółdzielczych do rozwiązań klasy CRM i zarazem zbiór wiedzy o klientach – zarówno tych obecnych jak i potencjalnych, przyszłych.

Podstawą wiedzy o klientach są wszelkie dane pochodzące z systemu bankowego defBank, w tym szczegółowe dane finansowe gromadzone każdego dnia. Ta wiedza uzupełniana jest o informacje pozyskiwane podczas kontaktów z klientami, korespondencję oraz informacje pozyskane ze źródeł zewnętrznych, np. wywiadowni gospodarczych. Zgromadzone dane mogą być analizowane i raportowane na różnych poziomach szczegółowości, są również cennym kryterium segmentacji klientów, korespondencji czy kampanii marketingowych. Mogą być również materiał...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI