Prezentacja: Banki spółdzielcze to nasi kluczowi partnerzy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Rozmowa z Andrzejem Cyganikiem, Prezesem Zarządu Concordii Ubezpieczenia.

Od jak dawna Concordia współpracuje z bankowością spółdzielczą?

– Concordia Ubezpieczenia jest obecna na rynku polskim od 1997 r. W tym czasie zdobyliśmy zaufanie wielu klientów i partnerów, rozwinęliśmy sieć sprzedaży i – co bardzo dla nas ważne – nawiązaliśmy współpracę z ponad 450 bankami, otaczając ochroną ponad 200 tys. kredytobiorców.

Kluczową grupę partnerów stanowią dla nas banki spółdzielcze. W tym roku przypadają dwie ważne rocznice. Wiążą się one z podpisanymi porozumieniami o współpracy, dzięki którym możliwa jest sprzedaż ubezpieczeń na umowach zrzeszeniowych. Przy tej okazji dziękujemy naszym partnerom – Spółdzielczej Grupie Bankowej za 8 lat udanej współpracy oraz Bankowi Polskiej Spółdzielczości za 7 lat owocnego współdziałania na rzecz rozwoju bancassurance.

Czym kierujecie się państwo w biznesie?

– Uczciwość, solidność i partnerstwo to wartości, którymi kierujemy się w relacjach biznesowych. Innymi słowy, to działanie fair play. Naszym celem jest bowiem być blisko naszych partnerów, reagować na ich zmieniające się potrzeby i oczekiwania, a ponadto dostarczać im narzędzi i rozwiązań zapewniających ciągłość biznesową.

Chcemy, aby nasi partnerzy czuli się bezpieczni i by byli przekonani, że Concordia Ubezpieczenia zapewnia solidne rozwiązania dla sprzedaży ubezpieczeń w sektorze bankowości spółdzielczej.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI