Pracownicy prezentują fakty – nowa kampania reklamowa Banku BPH
Bank BPH rozpoczyna nową kampanię kredytów gotówkowych. Bank nadal kładzie duży nacisk na fakty związane z oferowanym produktem, które w nowej odsłonie kampanii zaprezentują jego pracownicy.
W lutym br. Bank BPH zaprezentował nową kampanię, której zadaniem było budowanie pozycjonowania Banku BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania. W swoich reklamach Bank posługuje się wyłącznie językiem faktów i prostym, graficznym przekazem. Nowy sposób mówienia o ofercie wyróżnił Bank na rynku i utrwalił jego pozycję jako banku traktującego Klientów fair.
Teraz najważniejsze fakty dotyczące kredytu gotówkowego, takie jak szybka wstępna decyzja kredytowa i możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni, prezentują w reklamie autentyczni pracownicy Banku BPH. W reklamie telewizyjnej wzięło udział 11 osób, które na co dzień są zaangażowane w pracę nad kredytem gotówkowym – od tworzenia produktu, poprzez jego reklamę, sprzedaż i obsługę Klienta.
– W kolejnych kwartałach notujemy rekordowe wyniki sprzedaży kredytów gotówkowych. To dowodzi, że Klienci doceniają przejrzystość naszej oferty, szybkość podejmowania wstępnej decyzji kredytowej oraz dogodne rozwiązania, jak np. możliwość otrzymania wstępnej decyzji kredytowej wraz z ofertą kredytu gotówkowego przez Internet – powiedział Maciej Pieczkowski, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych w Banku BPH.
W Banku BPH Klienci, którzy chcą wziąć kredyt gotówkowy, otrzymają wstępną decyzję kredytową już podczas pierwszej rozmowy z doradcą – bezpośrednio w Oddziale, Placówce Partnerskiej lub na Infolinii. Klient może również skorzystać ze strony www.gotowkaonline.pl, gdzie samodzielnie wypełnia wniosek kredytowy i otrzymuje wstępną decyzję o kredycie online.
Bank BPH