Pracownicy Euro Banku dla Fundacji „Mam Marzenie”
Pracownik sam wybiera sposób pokonywania dystansu (np. bieg, jazda na rowerze, itp.) i na bieżąco – w zewnętrznej aplikacji – monitoruje długość przebytej trasy. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji. Grupa pracowników Euro Banku dąży do osiągnięcia celu – okrążenia Ziemi w cztery tygodnie. Jeśli tak się stanie, bank przeleje minimum 40 075 zł na konto Fundacji „Mam Marzenie”, ją bowiem pracownicy wybrali w wewnętrznym głosowaniu.
– Akcję „Our People Round The World” rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w Euro Banku.
Kampania wystartowała 1 czerwca i potrwa do końca miesiąca.
Strona internetowa akcji: www.ourpeople.pl
Tu można oglądać film: https://www.youtube.com/watch?v=YjOgq1UkwNM
(il, Euro Bank)