Portal z usługami na kliknięcie
Według badań TNS Polska aż 84% rodaków pokochało zakupy online. Coraz bardziej powszechne jest korzystanie przy tym z urządzeń mobilnych. Na smartfonie można nie tylko dokonać transakcji, ale także przeglądać oferty i korzystać z obsługi klienta przez 24 godziny na dobę. Nowoczesny portal z usługami na kliknięcie udostępnił również Raiffeisen-Leasing Polska S.A.
R-Leasing Portal to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca klientom Raiffeisen Leasing kompleksowe zarządzanie swoimi produktami, a także sprawną komunikację z leasingodawcą. Dzięki niej użytkownicy zyskują dostęp do informacji o umowach, przedmiotach leasingu, produktach dodatkowych, ubezpieczeniach czy fakturach elektronicznych. Poprzez R-Leasing Portal można między innymi skontrolować stan faktury i płatności, sprawdzić stan procesowanego, nowego wniosku o leasing, złożyć wniosek dotyczący ubezpieczenia, czy wykonać cesję umowy. System posiada również funkcjonalność zgłoszenia wniosku o modyfikację harmonogramu opłat czy zmianę warunków umowy. Portal umożliwia także wygodny i szybki kontakt z biurem obsługi klienta.
– Mobilne aplikacje rozwijają się niezwykle dynamicznie, a aż połowa Polaków korzysta już z usług, również finansowych, za pośrednictwem Internetu na swoich smartfonach. Oznacza to duże zmiany w myśleniu o dostarczaniu usług – mówi Marcin Matysiak, Dyrektor Departamentu IT w Raiffeisen-Leasing Polska S.A. – Dzisiaj nie wystarczy już sieć oddziałów czynnych do późna i w weekendy: klienci oczekują natychmiastowego dostępu do informacji i usług – mówi Marcin Matysiak.
R-Leasing Portal jest odpowiedzią na te potrzeby w zakresie usług leasingowch. – Obecna technologia otwiera zupełnie nowe możliwości w budowaniu łatwych w obsłudze, intuicyjnych oraz niezawodnych systemów internetowych – wyjaśnia Marcin Matysiak. – Są one wykonane w technologii Responsive Web Design, więc świetnie działają i wyglądają na komputerach, tabletach oraz smartfonach, również tych z bardzo małymi wyświetlaczami. Takie podejście do obsługi klienta jest dużą wartością dla osób ceniących sobie oszczędność czasu oraz mobilność – zauważa Matysiak.
Użytkownicy R-Leasing Portal zyskują także dodatkowe korzyści marketingowe np.: dostęp do ogłoszeń o cesji umów wystawianych przez innych klientów Raiffeisen Leasing, a także do spersonalizowanych ofert finansowych, informacji o rynku czy konkretnej branży. Na R-Leasing Portal znajdują się również informacje dotyczące nowych produktów finansowych, usług czy promocji niedostępnych dla klientów, którzy z R-Leasing Portal nie korzystają.
Z R-leasing Portal można korzystać 24 godziny na dobę – za pośrednictwem komputera oraz wszystkich urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu. Dzięki zastosowanej technologii portal może być sprawnie używany we wszystkich standardowych przeglądarkach internetowych, począwszy od przeglądarek systemu Android bądź IOS, a skończywszy na standardowym Internet Explorerze. Bezpieczeństwo komunikacji i danych klientów Raiffeisen Leasing zapewnia zastosowane szyfrowane SSL. Dzięki niemu dane przesyłane między urządzeniem a serwerem sieciowym nie mogą zostać odczytane lub przechwycone. W systemie zastosowano kontekstowe podejście do zarządzania tożsamością i dostępu do danych a także mailową i sms’ową weryfikacje tożsamości.
Nowy system internetowej obsługi został wdrożony przez notowaną na GPW spółkę Ailleron, eksperta w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma specjalizuje się w dostarczaniu produktów dla branży finansowej, telekomunikacyjnej i hotelarskiej.
Źródło: Raiffeisen-Leasing Polska S.A.