Ponad 750 tys. aut ubezpieczonych w Proamie
Z ubezpieczeniami Proamy jeździ po polskich drogach już 750 tys. kierowców, z których ponad 80 proc. kupiło ubezpieczenie u agenta.
Proama wyróżnia się na rynku, oferując bezpiecznym i bezszkodowym kierowcom 70 proc. zniżki bonus-malus oraz dedykowanego Osobistego Doradcę dla osób kupujących przez internet i telefon. „Tak dobre wyniki sprzedaży są efektem współpracy całego zespołu specjalistów Proamy. To zasługa dobrze przygotowanych produktów oraz wyróżników marki, poprzedzonych wieloma badaniami, elastycznych, dopasowanych do potrzeb biznesowych systemów IT, świetnie wyszkolonej sprzedaży, serwisu i wsparcia agencyjnego, doświadczonej likwidacji szkód i finansów oraz spójnej, dopasowanej do grupy docelowej komunikacji” – wymienia Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proamie.
Proama jest tradycyjną firmą z nowoczesnymi rozwiązaniami, a multikanałowy model sprzedaży to jeden z ważnych elementów jej strategii. Ponad 80 proc. sprzedaży generują multiagenci.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń