Polska Bezgotówkowa rusza z kolejną ogólnopolską kampanią skierowaną do przedsiębiorców
– W kampanii podkreślamy, że akceptowanie płatności bezgotówkowych jest nie tylko istotnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej, ale również ważnym stymulatorem rozwoju biznesu. Ma to szczególnie znaczenie dla tych przedsiębiorców, którzy byli zmuszeni ograniczyć lub zamknąć swoją działalność z powodu epidemii, a teraz, w ramach odmrażania gospodarki, otwierają swoje punkty handlowo-usługowe. W nowej rzeczywistości terminal płatniczy, pozwalający na płatności zbliżeniowe, jest tym czego oczekują klienci – powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Czytaj także: Dodatkowe wsparcie dla byłych i obecnych uczestników programu Polska Bezgotówkowa >>>
Spoty reklamowe ukazują przedsiębiorców, którzy wznawiają swoją pracę, przygotowują się na powrót klientów oraz przyjmują bezpieczne płatności przy użyciu karty lub telefonu. Dwa spoty telewizyjne (30 sek. i 15 sek.) będzie można zobaczyć w: TVP, TVN, TVN 7 i Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. Bieżąca fala kampanii potrwa do 14 czerwca.
Kampania edukacyjno-informacyjna #DziałamyNieZnikamy
Równolegle Fundacja Polska Bezgotówkowa prowadzi działania promujące kampanię edukacyjno-informacyjną #DziałamyNieZnikamy. Na specjalnie przygotowanej platformie edukacyjnej Fundacja Polska Bezgotówkowa zamieszcza treści merytoryczne i materiały, dedykowane właścicielom małych i mikrofirm, które pozwolą unowocześnić ich biznes,
a w szczególności otworzyć się na nowe formy dotarcia do klientów.
Czytaj także: Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła akcję wsparcia firm #DziałamyNieZnikamy >>>