Pół miliona użytkowników IKO

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Ponad 500 tys. osób aktywowało na swoich telefonach aplikację mobilną PKO Banku Polskiego! Systematycznie rośnie też liczba klientów płatności zbliżeniowych HCE, które w ciągu miesiąca od udostępnienia zyskały ponad 60 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna IKO staje się dla wielu klientów pierwszym i najważniejszym kanałem dostępu do Banku.

– Dzięki nowym funkcjom aplikacji użytkownicy uzyskali dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu, a wdrożenie płatności zbliżeniowych HCE spowodowało wyraźne zwiększenie liczby aktywacji nowych użytkowników, transakcyjności, a także znaczący wzrost liczby logowań do IKO. To pokazuje, że klienci chętnie korzystają z płatności mobilnych, a te pozostają nadal dla PKO Banku Polskiego jednym z najważniejszych obszarów rozwoju i inwestycji – mówi Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej.

W najbliższym czasie Bank umożliwi jeszcze większą personalizację aplikacji i wprowadzi szybkie skróty do najważniejszych funkcji IKO. Bank planuje wdrożenie w IKO kolejnych funkcji, jak złożenie wniosku o konto poprzez aplikację, przelewy na numer telefonu dla osób korzystających z BLIKA w innych bankach, a także logowanie do IKO dzięki wykorzystaniu Touch ID. Pojawi się też nowa funkcja czasowego blokowania kart płatniczych, czy znane z SKO i Juniora skarbonki pomagające oszczędzać na wybrany cel. Zmiany te przybliżają klientów do kompleksowego bankowania mobilnego.

Źródło: PKO Bank Polski