Pół miliona użytkowników IKO
Ponad 500 tys. osób aktywowało na swoich telefonach aplikację mobilną PKO Banku Polskiego! Systematycznie rośnie też liczba klientów płatności zbliżeniowych HCE, które w ciągu miesiąca od udostępnienia zyskały ponad 60 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna IKO staje się dla wielu klientów pierwszym i najważniejszym kanałem dostępu do Banku.
– Dzięki nowym funkcjom aplikacji użytkownicy uzyskali dostęp do pełnej bankowości za pośrednictwem telefonu, a wdrożenie płatności zbliżeniowych HCE spowodowało wyraźne zwiększenie liczby aktywacji nowych użytkowników, transakcyjności, a także znaczący wzrost liczby logowań do IKO. To pokazuje, że klienci chętnie korzystają z płatności mobilnych, a te pozostają nadal dla PKO Banku Polskiego jednym z najważniejszych obszarów rozwoju i inwestycji – mówi Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej.
W najbliższym czasie Bank umożliwi jeszcze większą personalizację aplikacji i wprowadzi szybkie skróty do najważniejszych funkcji IKO. Bank planuje wdrożenie w IKO kolejnych funkcji, jak złożenie wniosku o konto poprzez aplikację, przelewy na numer telefonu dla osób korzystających z BLIKA w innych bankach, a także logowanie do IKO dzięki wykorzystaniu Touch ID. Pojawi się też nowa funkcja czasowego blokowania kart płatniczych, czy znane z SKO i Juniora skarbonki pomagające oszczędzać na wybrany cel. Zmiany te przybliżają klientów do kompleksowego bankowania mobilnego.
Źródło: PKO Bank Polski