Płatności odroczone polskiego fintechu Mokka w kolejnej sieci sklepów
Dzięki skorzystaniu z płatności odroczonych Mokka klienci będą mogli zabrać wybrane produkty do domu i tam zdecydować o ich zakupie.
W ciągu 30 dni od dnia transakcji, klienci Puccini będą mogli zdecydować, czy wolą opłacić całość należności za zakupy nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów, czy skorzystać z wygodnych systemów ratalnych (3 lub 6 miesięcy). Płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych można odroczyć w aplikacji Mokka, udostępnionej doradcom Puccini.
Oprócz salonów Puccini, z płatności odroczonych Mokka można także skorzystać m.in. w sklepach stacjonarnych YES, Verona, W.KRUK, Deni Cler, Kross, Paris Optique, Pawo czy Diverse.
– „Kup teraz zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów, w tym w szczególności młodszych konsumentów, którzy wolą nowoczesne i łatwe w obsłudze sposoby płatności. Wprowadzenie tej metody finansowania umożliwi nam dotarcie do nowych grup klientów, dzięki czemu Puccini będzie jeszcze chętniej wybierane jako sieć oferująca najwyższej jakości bagaż podróżny, torebki damskie, galanterię skórzaną czy akcesoria” – komentuje Marcin Miklaszewski – Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Puccini.
Polska jednym z liderów w zakresie korzystania z BNPL
Z zakupów z odroczoną płatnością skorzystało aż 61 proc. polskich konsumentów. Jak wskazuje raport Koszyk Roku 2022 w Polsce z opcji buy now pay later można skorzystać już w 73 proc. największych sklepów online. Równocześnie BNPL dynamicznie rozwija się także w sieciach stacjonarnych.
„Współpraca z Puccini jest dla nas niezmiernie ważna. To kolejny gracz na rynku mody, który zaufał naszej firmie dołączając do grona ponad 7 tys. partnerów, z którymi współpracujemy w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. w Rumunii. Udostępnianie nowych technologii zwiększających komfort zakupów usprawnia zarządzanie sprzedażą zarówno w internetowych jak i tradycyjnych kanałach sprzedaży. Cieszę się, że te zalety doceniła firma z tak długą historią sukcesów w handlu detalicznym zarówno w Polsce jak i za granicą.” – podsumowuje Daniel Malinowski, Dyrektor Sprzedaży Mokka w Polsce.
Puccini to polski producent bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej działający od 1996 roku. Dzięki dobrze rozwiniętej sieci kilkuset Partnerów Handlowych, produkty Puccini dostępne są na terenie całego kraju oraz za granicą. W Polsce można je kupić także w ponad dwudziestu salonach firmowych m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. Produkty Puccini są również dostępne za pośrednictwem sklepu internetowego PUCCINI.PL. Siedziba firmy znajduje się w Skarbimierzycach w województwie zachodniopomorskim, gdzie mieści się nowoczesne biuro firmy, centrum biurowo-logistyczne Puccini, a także magazyn o powierzchni ponad 10 000 metrów kwadratowych. Założycielami firmy są Izabela i Mirosława Kozina.
Mokka to marka, pod którą działa Revo Technologies, wiodący dostawca usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. W Rumunii Mokka oferuje usługi „Kup teraz, zapłać później” u wiodących rumuńskich sprzedawców, takich jak Lensa, Boutique Mall, CCC oraz Wellness Solutions. W Polsce wśród sklepów partnerskich Mokka w Polsce znajdują się m.in. YES, Verona, Diverse, Paris Optique, Kross, PAWO, Deni Cler, Worldbox, czy Adrenaline – sieć salonów Nike oraz Adidas. W Europie Środkowo-Wschodniej Mokka obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych w Polsce, Rumunii oraz innych krajach regionu.