Platforma do symulacji ataków phishingowych z bezpłatnymi szkoleniami
Nowe materiały szkoleniowe są dostępne za pośrednictwem narzędzia Trend Micro Phish Insight — bezpłatnej platformy do symulacji ataków phishingowych. Uaktualniona witryna edukacyjna udostępni użytkownikom różnorodną bibliotekę treści szkoleniowych, które wzbogacą inicjatywy ukierunkowane na budowanie świadomości wśród pracowników i zapewnią przedsiębiorstwom zasoby potrzebne do poprawy ogólnego bezpieczeństwa w firmie.
„Wszystkie przedsiębiorstwa są dziś podatne na phishingowe wiadomości e-mail i ataki BEC oparte na socjotechnice, które mogą doprowadzić do poważnych szkód finansowych i utraty reputacji” — powiedziała Wendy Moore, wiceprezes ds. marketingu produktów w firmie Trend Micro. „Chcemy pomóc w zwiększeniu bezpieczeństwa świata cyfrowego, dlatego nawiązaliśmy współpracę z czterema czołowymi dostawcami z różnych stron świata, aby uzupełnić nasze bezpłatne narzędzie Phish Insight o odpowiednie zasoby edukacyjne. Dodanie bezpłatnych treści szkoleniowych pozwoli przedsiębiorstwom nie tylko testować świadomość zagrożeń wśród pracowników, lecz także ją zwiększać”.
Ataki phishingowe najbardziej groźne
W 2018 r. zgłaszane ataki BEC kosztowały przedsiębiorstwa na całym świecie więcej niż jakakolwiek inna kategoria zagrożeń — prawie 1,3 mld USD. Phishingowe wiadomości e-mail są powiązane z jedną trzecią wycieków danych i 94% ataków szkodliwego oprogramowania z ubiegłego roku. Nowości szkoleniowe platformy Phish Insight pozwolą firmom lepiej przeszkolić personel w celu zmniejszenia konsekwencji tych zagrożeń.
Zgodnie z sugestiami użytkowników, Trend Micro współpracuje z kilkoma sprawdzonymi dostawcami szkoleń, aby zaoferować szeroką gamę treści dostosowanych do najróżniejszych kultur organizacyjnych — zarówno tych, w których stawia się na bardziej tradycyjny styl nauki, jak i tych, gdzie preferowane są szkolenia w formie animowanych video. Niektóre firmy wybiorą dla swoich pracowników krótkie formy szkoleń, inne będą natomiast wolały dłuższe, bardziej szczegółowe sesje szkoleniowe. Kluczem jest tu zapewnienie im na tyle dużej swobody wyboru, aby zaspokoić te potrzeby.
Klienci będą mieli dostęp do treści optymalnie dopasowanych do ich oczekiwań bez żadnych umów czy subskrypcji, a przy tym w pełni bezpłatnie przez pierwsze sześć miesięcy w okresie testów beta.