PKO BP: kredyty dla firm już w aplikacji mobilnej

PKO BP: kredyty dla firm już w aplikacji mobilnej
Fot. PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Firmy i przedsiębiorstwa mogą teraz złożyć wniosek o pożyczkę lub kredyt obrotowy i umowę podpisać w aplikacji IKO. Cały proces przebiega online, a pieniądze mogą trafić na konto firmowe nawet w dniu złożenia wniosku. Można w ten sposób, czyli za pomocą aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego, pożyczyć od 5 tys. złotych do 100 tys. złotych.

Pożyczkę lub kredyt obrotowy firmy mogą teraz uzyskać w szybki, wygodny i bezpieczny sposób. Wystarczy, że przedsiębiorca ma konto firmowe w PKO Banku Polskim i używa aplikacji IKO, a może cały proces kredytowy, włącznie z podpisaniem umowy, zrealizować w swoim smartfonie.

– PKO Bank Polski wprowadza kolejne rozwiązania, które pomagają przedsiębiorcom zarządzać firmą zdalnie. Możliwość uzyskania kredytu obrotowego lub pożyczki do 100 tys. zł w aplikacji IKO to wygodne rozwiązanie dla firm, które chcą szybko otrzymać finansowanie na dowolny cel. Klient wypełnia wniosek i podpisuje umowę online – zajmuje to tylko kilka minut, a co najważniejsze może zrobić to samodzielnie w najdogodniejszej chwili. Pieniądze mogą znaleźć się na koncie przedsiębiorcy nawet w tym samym dniu – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego.

Jak złożyć wniosek kredytowy w aplikacji IKO?

Aby złożyć wniosek kredytowy w aplikacji IKO, przedsiębiorca powinien wejść w zakładkę „Oferta banku”, następnie w „Produkty dla Twojej firmy” i „Finansowanie”. Dalej wybiera kwotę i okres finansowania (24, 30, 36, 48, 60 miesięcy), sprawdza poprawność danych i zaznacza oświadczenia, wpisuje dane finansowe firmy i liczbę zatrudnionych pracowników oraz wybiera czy chce wziąć pożyczkę czy kredyt obrotowy. Po przyznaniu wnioskowanej kwoty może przeczytać umowę i potwierdzić wniosek. Umowę może pobrać na telefon albo też wrócić do niej później w serwisie iPKO. Jeśli w aplikacji IKO nie jest dostępna wybrana przez niego kwota kredytu, klient może złożyć wniosek w bankowości internetowej iPKO oraz oddziałach banku.

Czytaj także: Klienci PKO Banku Polskiego mogą już płacić zbliżeniowo BLIKIEM >>>

PKO Bank Polski jest liderem pod względem cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pomocą jednego wniosku w aplikacji mobilnej lub serwisie iPKO można zarejestrować nową firmę w CEIDG i otworzyć konto firmowe, bez wizyty w urzędzie i oddziale banku. Nowe konto firmowe będzie bezpłatne przez pierwszych sześć miesięcy. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich e-księgowość, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur. Mogą także umawiać się na spotkania z wideodoradcą i korzystać z asysty doradcy przy wypełnianiu wniosków w oddziale banku lub w siedzibie firmy.

Wsparcie dla przedsiębiorców

PKO Bank Polski zasila przedsiębiorców wiedzą zgromadzoną na portalu Bankomania.pkobp.pl/firma/. Można na niej znaleźć poradniki, podcasty, infografiki, wideoszkolenie, które w prosty sposób wyjaśniają kwestie istotne dla początkujących przedsiębiorców. Wiele materiałów zostało przygotowanych z myślą o firmach, które chcą przenieść biznes do internetu i skutecznie sprzedawać swoje produkty online. W ostatnim czasie PKO Bank Polski został dwukrotnie wyróżniony w rankingu Best Digital Solutions for SMEs in the CEE region 2021. Został doceniony za cyfrowe rozwiązania kredytowe dla małych i średnich firm oraz bankowość online dla tego sektora.

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce z szerokim wachlarzem funkcji. Liczba aktywnych IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 6 milionów. Od momentu uruchomienia w marcu 2013 roku użytkownicy logowali się do niej ponad 4,1 miliarda razy, wykonali 1 miliard transakcji na łączną kwotę 274 miliardów złotych. Użytkownicy mają możliwość m.in.: autooszczędzania, edycji stałych zleceń, robienia przelewu split payment i korzystania z trybu ciemnego. Mają też dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI i usług Biura Maklerskiego oraz sprawdzenia stanu PPK i PPE. Są też funkcje płacenia za autostrady, za parkowanie, zakupu biletów komunikacyjnych, otwierania konta „na selfie”. Aplikacja umożliwia też wgląd do kont z 11 banków – sprawdzenie stanu rachunków i historii operacji (usługa AIS w ramach open banking). Od półtora roku w IKO działa też Asystent głosowy, czyli narzędzie ułatwiające codzienne bankowanie za pomocą mówionych poleceń, który ma 390 tys. unikalnych użytkowników i zapewnia wsparcie m.in. dla osób niewidomych i niedowidzących, a także daje możliwość analizy wydatków i oszczędności.

Czytaj także: PKO BP wprowadza nowości w aplikacji mobilnej >>>

PKO Bank Polski, jako jeden z 13 banków w Europie oraz jedyny bank z Polski, został opisany w tegorocznym raporcie renomowanej firmy analityczno-doradczej Forrester Research „The Forrester Digital Experience Review”. W opracowaniu wyróżniono rozwiązania z aplikacji IKO jako przykłady dobrych praktyk. Wskazano sprawne wyszukiwanie w aplikacji przy użyciu Asystenta głosowego, który „rozumie intencje użytkowników i reaguje w skuteczny i atrakcyjny sposób”. Pozytywnie oceniono również rozwiązania zapobiegające popełnianiu błędów przez klientów oraz możliwości opłacania faktur czy dokonywania przelewów podatkowych.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP