Pierwszy rok działalności Partners Financial Services Polska S.A.

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

partners.250x187Powstanie Partners Financial Services Polska S.A. było istotnym wydarzeniem na rynku doradztwa finansowego w 2012 roku.  Już dziś, zaledwie w rok po powstaniu, Partners Financial Services Polska S.A. dąży do tego, by stać się głównym graczem na rynku i poprzez ciągłe udoskonalanie standardów oraz urozmaicanie oferty produktowej w pozytywny sposób wpłynąć na całą branżę.

Młoda spółka, wywodząca się z czeskiej Partners Financial Services a.s. ma wielkie aspiracje, lecz i duże szanse na ich realizację. W Republice Czeskiej w ciągu zaledwie 7 lat od powstania, Partners stała się najbardziej znaną firmą doradztwa finansowego w kraju. Obecnie posiada ponad 276 000 klientów, 3 500 doradców, setki Biur Obsługi Klienta, 365 produktów w portfolio oraz 52 partnerów biznesowych. W Polsce Partners zamierza powtórzyć ten sukces.

W ciągu zaledwie jednego roku działalności Partners Financial Services Polska S.A. zbudowała sieć składającą się z  ponad 370  profesjonalnych, rzetelnych i niezależnych doradców finansowych działających na terenie całej Polski. Dziesięć Punktów Obsługi Klienta – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Nowym Targu, Lublinie i na śląsku, to dopiero początek rozwoju firmy w Polsce.

„W ciągu najbliższych 5 lat zamierzamy rozbudować sieć o kolejne 3 000 doradców, 300 Biur Obsługi Klienta i 50 Centr Finansowych.”  – mówi Ingrid Ramikova, Distribution Division Director – „W najbliższej przyszłości planujemy otwarcie kolejnych Punktów Obsługi Klienta w Poznaniu, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim. Dodatkowo w celu dalszej ulepszenia oferowanego doradztwa finansowego udoskonalamy nasz system szkoleń oferując naszym doradcom nie tylko szkolenia z dziedziny finansów i sprzedaży, lecz również soft skills i rozwoju osobistego. Zależy nam na ciągłym podnoszeniu ich kwalifikacji, a przez to zapewnieniu naszym Klientom najlepszej jakości usług.”

Aby móc dostarczyć klientom najwyższej jakości usług, które uwzględniłyby wszystkie ich potrzeby i marzenia, Partners Financial Services Polska S.A. nawiązała współpracę z wieloma instytucjami finansowymi. Wśród partnerów znajdują się największe w Polsce banki i towarzystwa ubezpieczeniowe. Dzięki temu obecne portfolio jest kompleksowe i co więcej, zawiera opracowane wspólnie z partnerami, innowacyjne produkty, dostępne wyłącznie u doradców Partners. Zarząd spółki już zapowiada, że w nowym roku zamierza dalej rozbudowywać portfolio tak, by zapewnić klientom Partners dostęp do najlepszych rozwiązań rynku finansowego, które są odpowiedzią firmy na ich indywidualne potrzeby. „W styczniu zaprezentujemy nowe programy z zakresu ubezpieczeń, inwestycji oraz oszczędności.  Poszerzymy również nasze portfolio o ubezpieczenia komunikacyjne  OC i AC, ubezpieczenia grupowe oraz nowe programy inwestycyjne.” – mówi Tomasz Pustówka, Sales Director. „W kolejnych miesiącach wprowadzimy kolejne produkty. Jakie dokładnie? To na chwilę obecną musi pozostać tajemnicą” –  dodaje.

Wciąż panujący kryzys gospodarczy zapoczątkowany w drugiej połowie 2008r. ostrym kryzysem na światowych rynkach finansowych, jest dla doradców finansowych Partners sprzyjającą okolicznością. Uświadomił on bowiem społeczeństwu wagę  długofalowego planowania budżetów osobistych w celu zapewnienia stabilności finansowej. „Posiadamy wiedzę, systemy, doświadczenie przyniesione z czeskiego rynku oraz know-how. Dzięki temu jesteśmy w stanie nie tylko konkurować na polskim rynku doradztwa finansowego, ale w przyszłości stać się na nim liderem.” – mówi Vladislava Cisarzova, CEO Partners Financial Services Polska S.A. – „Indywidualne podejście do Klienta, niezależność, dostępność, długookresowa współpraca, przedstawienie Klientowi najlepszych dla niego rozwiązań oraz przejrzystość działań sprawiają, że szybko zdobywamy zaufanie zarówno Klientów, jak i profesjonalistów z tej branży.  Z miesiąca na miesiąc widzimy wzrost zarówno sieci jak i ilości zadowolonych klientów. To dla nas najlepszy dowód, iż w Polsce istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na oferowaną przez nas usługę.”

W najbliższej przyszłości Partners Financial Services Polska S.A. planuje poza wprowadzeniem nowych produktów „na wyłączność”, wzbogacenia portfolio, dalszej rozbudowy sieci, również intensyfikację prac nad budowaniem globalnego wizerunku marki, który wspomagać będzie działalność aktualnych i przyszłych Punktów Obsługi Klienta.